Home › Forums › Kost och Näringslära › Önskar tips och råd inför min deffning!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 februari, 2006 at 21:52 #93197Anonym anvandareMember15 februari, 2006 at 21:52 #1020675Anonym anvandareMember
……..
16 februari, 2006 at 05:59 #1020676Anonym anvandareMemberAnvänd sökfunktionen så kommer du hitta en hel del intressant skulle ja tro
Ska själv gå in på min första deff nu i april så, läs på16 februari, 2006 at 07:04 #1020677Anonym anvandareMemberNågra snabba råd:
Träning – Kör på som vanligt, fast addera mer cardio.
Kost – Dra ner på kcal så du ligger på energiminus, främst genom att minska på kolhydraterna (fokusera på att äta dessa efter träning i första hand och på morgonen i andra hand). Håll proteinintaget fortsatt högt – 3g per kg-kroppsvikt och dag. Ät grönsaker så ofta du kan.
Svårare än så är det egentligen inte:)
16 februari, 2006 at 11:20 #1020678Anonym anvandareMemberok men kan få musklerna att växa under det att man gör så? stackers 2 eller synerlin är det nåt o ha? kreatin under deff kan det va nåt? säg bara till mig, e lite okunnig inom området så lär mig gärna
27 april, 2006 at 10:04 #1020679Anonym anvandareMembereftersomjag inte kan göra nya inlägg från jobbdatorn så lägger jag ett inlägg där ingen läser längre…
ställde mig på vågen och kollade mig i spegeln o märkte att jag måste dieta, har ca 30 kilo fett som jag inte behöver…
det jag behöver nu är lite kunskap om kost:
*när det gäller kolhydrater, är det ok att äta fullkorns pasta och sånt eller ska jag strypa alla kolhydrater så mkt som möjligt? är inte så intresserad av att behålla musklerna jag har då det är lätt att få upp dem igen (inte hunnit så långt som er pojkar o flickor:o )
* till mellanmål, räcker det med en prottedrink eller bör jag äta nåt annat med?
* äta proteinrikt ca var tredje timme, låter det vettigt?
* en timmes promenad 2 ggr om dagen, låter det bra eller borde jag lägga in nåt mer?
*är det viktigt med promenad innan frukost eller kan jag ta det efter?
*nötter, hur bra är det?
*hur lång tid kan jag deffa?
*hur lång tid kan det ta att få ner 30-35 kilo? har lagt ett mål på ett år ungefär och det borde väl inte vara omöjligt?
*finns det tillskott som kan hjälpa till?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.