Övertränad?

Home Forums Kost och Näringslära Övertränad?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

Han kanske går på ” grejerna”?, då ska man ju återhämta sig snabbare o slippa bli övertränad sejs det.

Fast hjärnan verkar ju inte hänga med…:D

Neonight wrote:
    som jag sa tidigare i tråden..det är den enda gång jag vart lite trött..:|

Jag hör ju att du ska hänga med och köra med mig nån gång. Jag kan knäcka mig själv på 2 dar, skulle nog kunna göra dig oskadliggjord på 1 vecka utan problem. :emo-thumb Det blir bara tunga böj, bänk, mark samt en jävla massa intervaller uppför backe. Vi avslutar kvällarna med att skrika ”snutjävlar” åt alla poliser vi ser i Uppsala så vi får springa och tar ur det sista ur benen.

Bläääää, jag känner ju igen mig i flera av de där symptomen som räknas upp…
    Totalt slut i kroppen, ont i benhinnorna, förhöjd puls, förkylningskänslor fast utan halsont….är bara trött och nedstämd.

Ska man vila helt eller kan man gå typ morgonpromenader?

Milia wrote:
    Totalt slut i kroppen, ont i benhinnorna, förhöjd puls, förkylningskänslor fast utan halsont….är bara trött och nedstämd.

aktiv vila är aldrig nåt fel, så promenader funkar bara fint.

Milia wrote:

Ta en vecka off. Käka god mat ev. med något förhöjt fettintag*, umgås med vänner, gå på bio, ta en massage. Kort sagt -”ta hand om dig”, promenera endast med mat i magen och när det är sol och fint väder, du skall ladda batterier inte bränna fett.

*Beroende på hur din kost ser ut idag.

Jag har vilat sedan i söndags med undantag för en morgonpromenad i måndags. Idag tog jag en promenad efter frukost och blev helt slut. Blev tvungen att vila middag nyss, och det känns som jag skulle behöva sova ett år. Jag är bara helt slut, känns knappt som att jag orkar umgås med kompisar för jag är så trött! Inte kul :(

Neonight wrote:
    hubas får gärna förklara sitt inlägg också..

Peace!!

Förklarar så gärna.
    Du säger att du tränar hårt och att du kör otroligt många pass, men tillägger sedan att du inte har fått några bra resultat än.
    Jag tyckte att det var lite lustig att du tog upp brist på resultat då det är ett symptom på överträning.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.