På vilket sätt påverkar hasch muskeluppbyggnaden?

Home Forums Kost och Näringslära På vilket sätt påverkar hasch muskeluppbyggnaden?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 43 total)
  • Author

på vilket sätt påverkar hasch ens muskeluppbyggnad?

kapten wrote:

Sänker bla testonivåerna i kroppen, vilket borde vara tillräckligt onödigt

Vad leder sänkt testovärde till i kroppen?

Testosteron är det manliga hormonet som ska vara väldigt bra för att bygga muskler. Vet inte om det är ett måste, men en hög testosteronhalt i kroppen är väldigt bra för muskeluppbyggnad. Ni som kan mer får järna rätta mig.

barceras wrote:
    Vad leder sänkt testovärde till i kroppen?

du blir en liten fjollig flicka

ingen aning.. jag är inte en pundare.

vet inte om det stämer så bra det där faktist. Är svårt att veta kommer så mycket olika studier som säger olika saker. Finns minst lika många studier som säger att det inte sänker testonivån som det finns dom som säger att det gör det

kapten wrote:

På samma sätt som cigarettrökning. Dessutom är lungcancer inget bra för muskeltillväxt. Inte KOL heller. Det har med syreupptagning att göra.

Känns spontant som att folk som använder hasch kanske också har mindre emot att använda andra droger/steroider vilket skulle kunna förklara en del muskeltillväxt..

hubas wrote:
    Känns spontant som att folk som använder hasch kanske också har mindre emot att använda andra droger/steroider vilket skulle kunna förklara en del muskeltillväxt..

Lite så ja…instämmer.

De droger som har mindre påverkan (därmed inte sagt att det inte är skadligt för kroppen samt ofördelaktigt för byggning) är GHB samt Koks har jag för mig…

Sam jr wrote:
    du blir en liten fjollig flicka

asgarv! :D

Ferdinand wrote:
    På samma sätt som cigarettrökning. Dessutom är lungcancer inget bra för muskeltillväxt. Inte KOL heller. Det har med syreupptagning att göra.

har aldrig hört att hasch är cancer är framkallande förut har du någon källa?

kapten wrote:
    har aldrig hört att hasch är cancer är framkallande förut har du någon källa?

Det skrev han ju iof inte heller…

Melin wrote:
    Lite så ja…instämmer.

De droger som har mindre påverkan (därmed inte sagt att det inte är skadligt för kroppen samt ofördelaktigt för byggning) är GHB samt Koks har jag för mig…

lite info

GHB är en kemisk vätska som ger en känsla av välbefinnande och upprymdhet. GHB är beroendeframkallande och svår att dosera utan biverkningar. Biverkningarna är illamående, huvudvärk, blodtrycksfall och kräkningar. GHB kan även orsaka svåra förgiftningar vilket har lett till medvetslöshet och dödsfall. Det är mycket farligt att blanda GHB och alkohol och det har lett till andningsstillestånd.

En GHB påverkad person blir slö, dåsig och avkopplad och personen pratar mer, vid större doser osammanhängande prat.

GBL är ett lösningsmedel som används för att ta bort färg, till rengöring och fettborttagning främst inom industrin. Vissa missbrukar GBL och när det kommer in i kroppen omvandlas detta till GHB och ger liknande påverkan och skador. En GBL påverkad person ser full ut men luktar inte sprit. Vissa kan bli oerhört aggressiva.

GBL kan ge allvarliga frätskador

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.