Periodisk fasta

Home Forums Kost och Näringslära Periodisk fasta

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Ska man under peridiodisk fasta vara helt tom i magen när man går till gymmet? Eller är en frukt och Pre-workout okej?

Förvirrad Björn

En frukt är ju mat. Så det säger ju sig självt. PWO är en annan femma, vet inte vad förespråkare brukar säga men antar att det inte räknas till mat.

Eddie Vedder wrote:
    En frukt är ju mat. Så det säger ju sig självt. PWO är en annan femma, vet inte vad förespråkare brukar säga men antar att det inte räknas till mat.

Jag har alltid kört på det upplägget, utan att tänka på det som periodisk fasta :|
    Lunch vid 11 sen Frukt + PWO innan gymmet bara, men ska pröva att vara helt tom förutom PWO då :emo-thumb

Bjern wrote:
    Lunch vid 11 sen Frukt + PWO innan gymmet bara, men ska pröva att vara helt tom förutom PWO då :emo-thumb

Nej det tycker jag inte du behöver. Det handlar ju inte om att det är dåligt. Bara det att om du äter en frukt är det inte fasta, det ligger ju i ordets definition helt enkelt.

Vad har fastan för egenvärde?

Eddie Vedder wrote:
    Nej det tycker jag inte du behöver. Det handlar ju inte om att det är dåligt. Bara det att om du äter en frukt är det inte fasta, det ligger ju i ordets definition helt enkelt.

Vad har fastan för egenvärde?

Ja jo, det är ju sant. Har ju faktiskt blivit hårdare på det upplägget jag kör med nu. :emo-thumb

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.