- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › protein kolisa fett
jag undrar hur mycke fett bör man käka om man bara ligger på 100 g kolisar om dan, o ungeför 180 g protein . jag väger 73 kg o e 178 . så här ser min träning ut . morgon cardio trap maskin i 40 min . sen gym 1 tima o cardio efter gym 30 min trap maskin. o kvälls poromenad 1 tima vill liga lågt på kolisar för att jag blir så sugen på allt möjligt när jag käkar mycke kolisar ..
hopas det finns nån kunig som kan hjälpa mig
Alltså….om du verkligen tränar så pass mycket varje dag som du skriver så kommer du definitivt att behöva dina kolhydrater;)
så ska jag öka kolisarn i stälet då men jag anväder fett som min främsta enegi källa . för kolisar gör mig så sötsugen men har du nåt tips på hur jag ska göra så bring it on ahha
BLir du s
okok a jag deffar el va man ska kalla det ahha e första deffen innan jag börjar bygga o syftet med den här e ju lite o lära känna min krop så jag har bättre förutsätningar till sommaren när jag ska deffa på riktigt
en annan fråga e det ok o käka ett helt egg el egg gula rättare sagt när man deffa o på kvällen
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY