Ska på lan

Home Forums Kost och Näringslära Ska på lan

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Nu är det så att man ska iväg på LAN den 27:e och det brukar oftast bli sömlösa nätter och massa skräpmat. Men nu är det så att man fått ordning på sin kost sen man muckade från det militära för ungefär 1månad sedan. Så jag undrar om någon hade kunnat tipsa lite om vad man hade kunnat äta under de 4 dagar man är borta. Det ska vara lätt att skaffa och tillaga utan massa tillbehör, som jag dessutom kan leva på undera dessa 4dagar/nätter :p

Att ha med sig en laddning proteinpulver känns ju både plats- och tidseffektivt iaf?:) Bara att blanda sig en flarra då och då så kan man sitta och sippa på den medan man gejmar.

Som Andreas skriver, protein, bars med vettigt innehåll (skiljer sig fruktansvärt mkt från bar till bar), keso och skinka/kalkon. (Funkar bra med lite krydda eller tabasco på bara och är lika lätt att ha i kyl som pan-pizza alá gamers)

Får införskaffa lite bars så man kan knapra på något så man inte bara sitter o dricker. Jag funderade på kesella med funlight?? man kanske ska ta med sig en såndära kyllåda o ha lite skinka som man snor från julbordet så har man lite förberätt. tackar för tipsen

Rezew wrote:
    Får införskaffa lite bars så man kan knapra på något så man inte bara sitter o dricker. Jag funderade på kesella med funlight?? man kanske ska ta med sig en såndära kyllåda o ha lite skinka som man snor från julbordet så har man lite förberätt. tackar för tipsen

Kesella med funlight och kanske lite havregryn är väl perfekt.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.