Home › Forums › Kost och Näringslära › Skräpmat & sprit
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 december, 2011 at 22:11 #51333Anonym anvandareMember21 december, 2011 at 22:11 #124010Anonym anvandareMember
Jag undrar hur mycket det påverkar om man fuskar under styrketräning? Alltså hur mycket påverkar det tex om man dricker sprit, tar nån öl, äter nån kebabrulle eller käkar på mcdonald eller kanske käkar för mycket chocklad eller chips.. Säkert svårt att svara på men va tror ni och hur har det påverkat er som fuskar i resultat vid tex muskeluppbyggnad eller bulk som det kallas?
21 december, 2011 at 22:44 #124011Anonym anvandareMemberspelar inte så stor roll bara man får i sig protein och sover bra tycker jag
klart att det blir väl en del som lägger sig på ”magen” som fett men men bara man blir starkare så
21 december, 2011 at 23:19 #124012Anonym anvandareMembermysglenn wrote:spelar inte så stor roll bara man får i sig protein och sover bra tycker jagklart att det blir väl en del som lägger sig på ”magen” som fett men men bara man blir starkare så
Låter ju hur bra som helst fast är redan lite överviktig men de kanske inte gör något ? Man ska som sagt bygga muskler och mer eller mindre bulka upp sig något för att lättare kunna bygga muskler? för att sedan trimma av fettet med att deffa eller? Men ger det inte mycket bättre resultat om man inte fuskar med träningen?
21 december, 2011 at 23:23 #124013Anonym anvandareMemberLavezzi wrote:Låter ju hur bra som helst fast är redan lite överviktig men de kanske inte gör något ? Man ska som sagt bygga muskler och mer eller mindre bulka upp sig något för att lättare kunna bygga muskler? för att sedan trimma av fettet med att deffa eller? Men ger det inte mycket bättre resultat om man inte fuskar med träningen?bara du kan träna och öka i styrka så
om man slår ur det på ett år kanske det är ”lättare” att ha ”bra” form året runt, istälelt för att ha 6månader bulk följt av 6månader deff
vi har alla olika mål och priroriteringar i livet, konsekventi dina trådar verkar det som om du tror att alla har samma mål, liv och prioriteringar
tex jag bryg mig knappt något om formne, jag vill vara stark och så, skiter väl i magrutor.. medans för andra är formen nummer 1
23 december, 2011 at 10:54 #124014Anonym anvandareMemberJag har hört att om man går ut och sänker en 10-13 öl så är det som om att gå back 3 träningspass, samt att kroppen måste återhämta sig efter vilket gör att man inte bör träna 1-2 dagar efter.. är det fel?
23 december, 2011 at 11:46 #124015Anonym anvandareMemberOm jag ska generalisera lite grovt så är de vänner och medmänniskor som jag vet konsumerar skräpmat å alkohol inte framgångsrika i gymmet. De var till slut antagit samma kroppsform som en ica-kasse full med vatten.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.