Snacks under Diet

Home Forums Kost och Näringslära Snacks under Diet

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 83 total)
  • Author
    Posts
  • #653274
    mikaelj wrote:
    DoublePro choklad i vatten, en tesked jordnötssmör, rör ihop. Keso ovanpå. Salta.

    det där lät inte alls gott

    #653275
    Guzze wrote:
    det där lät inte alls gott

    Är faktiskt jävligt gott.

    #653276
    Guzze wrote:
    det där lät inte alls gott

    Äsch då. Tänk dig Snickers (doublepro/jordnötssmör) med glass (kall keso) på!

    Salt för att… eh… jag svettas som en isbit i Sahara?

    #653277

    vart får man ta i doublepro ?

    #653278
    intelive wrote:
    vart får man ta i doublepro ?

    MMsports, Gymvaruhuset mm.

    #653279
    mikaelj wrote:
    DoublePro choklad i vatten, en tesked jordnötssmör, rör ihop. Keso ovanpå. Salta.

    Precis testat detta, supergott! Tackar!

    #653280
    Grenen wrote:
    Precis testat detta, supergott! Tackar!

    Hur mycket doublepro och vatten blandar ni?

    Tack

    #653281

    ”så det blir tjockt”

    #653282
    Ecce79 wrote:
    Hur mycket doublepro och vatten blandar ni?

    Tack

    Jag har bara testat en gång, men körde på 1dl pulver och 2dl vatten, fast var lite stor sats för en person kändes det som, men 0.5dl pulver och 1dl vatten borde bli fint, ska ta det nästa gång suget faller på.

    Men precis som det skrevs ovan, rör det rätt tjockt, satte allt i en mixer och körde runt det tills det såg fint ut. Sen en ”klick” lättkeso till.

    #653283
    Flessa wrote:
    Minikeso smakar bättre, ha i torkade fikon, banan och färsk frukt + lite nötter och skeda runt lite. Det är en toppen kombo kan jag lova, gärna med naturell fil i också,

    Det där lät måttligt skumt, hoppar nog dom där torkade fikonen.. men annars ska det provas !

    #653284

    Vill man att det ska bli SJUKT gott så blandar man 1 dl Double-Pro choklad med 2 dl mjölk. Hackar grovt 15-20 jordnötter tillsammans med två dumlekolor och två marshmallows. Blanda ner i röran, in i frysen ca 15-20 minuter…

    Voila! En portion Rocky Road… med ca 35 g protein!

    #653285

    kan verkligen två marshmallows göra någon skillnad?

    #653286

    har hört talas om kesella-choklad-mousse här på forumet, nån som har recept?

    #653287
    Benjamin wrote:
    Läkerol, funlight, tuggummi (sockerfritt ska det vara)

    tänk på att typ alla tuggummin som de står sugar free på har socker alkoholer som i slutändan ändå e kålisar, lätt att bli lurad ;)

    #653288
    Etil wrote:
    tänk på att typ alla tuggummin som de står sugar free på har socker alkoholer som i slutändan ändå e kålisar, lätt att bli lurad ;)

    men det e typ bara 2 kcal/tuggummi ändå, så jag bryr mig iaf inte om det lillla.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.