Home › Forums › Kost och Näringslära › Snart 2 månaders bulk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 maj, 2011 at 21:48 #52756Anonym anvandareMember23 maj, 2011 at 21:48 #130095Anonym anvandareMember
Har om 1 vecka bulkat i 2 månader och har på den tiden gått upp ca 0,5 kg i veckan. Är det en bra/stabil viktökning?
23 maj, 2011 at 22:21 #130096Anonym anvandareMemberja, stabil är den ju
23 maj, 2011 at 22:52 #130097Anonym anvandareMemberEira wrote:ja, stabil är den juHaha.. Ja stabil är den allt. Nuff said
Om den är bra är väl upp till dig att bestämma? Alla har vi olika mål med träning
24 maj, 2011 at 19:19 #130098Anonym anvandareMemberBjern wrote:Haha.. Ja stabil är den allt. Nuff saidOm den är bra är väl upp till dig att bestämma? Alla har vi olika mål med träning
Jag syftar mer på ifall den inte är för hög. Så man lägger på sig allt för MYCKET fett på kroppen.
Märkte nämligen idag redan att jag fått en bristning på sidan av magen & 2-3 st på mina axlar. På ett par mm.24 maj, 2011 at 19:55 #130099Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Jag syftar mer på ifall den inte är för hög. Så man lägger på sig allt för MYCKET fett på kroppen.
Märkte nämligen idag redan att jag fått en bristning på sidan av magen & 2-3 st på mina axlar. På ett par mm.Det är du som är bäst att avgöra om det är för mkt fett i förhållande till muskler såvida du inte slänger upp bilder så andra kan se. Hur ska man kunna avgöra det åt dig annars…?
24 maj, 2011 at 20:05 #130100Anonym anvandareMemberniklasnelson wrote:Det är du som är bäst att avgöra om det är för mkt fett i förhållande till muskler såvida du inte slänger upp bilder så andra kan se. Hur ska man kunna avgöra det åt dig annars…?Åter igen. Jag vet inte vad som anses vara ”rätt” viktuppgång i veckan. Om det är 0,5kg eller 10kg (för att överdriva rejält).
Man brukar ju säga att man ska hålla sig till en viss viktuppgång i veckan för att vara optimalt. Och det är precis det jag sökte. Period.
Kan gärna stänga ner denna tråd nu.
24 maj, 2011 at 20:27 #130101Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Åter igen. Jag vet inte vad som anses vara ”rätt” viktuppgång i veckan. Om det är 0,5kg eller 10kg (för att överdriva rejält).Man brukar ju säga att man ska hålla sig till en viss viktuppgång i veckan för att vara optimalt. Och det är precis det jag sökte. Period.
Kan gärna stänga ner denna tråd nu.
Lugn nu. Svårt att veta vad du är ute efter. Vissa vill ju som sagt grisbulka och bryr sig inte om de även lägger på sig lite onödigt mycket fett samtidigt. Tycker du själv att du lagt på dig onödigt fett? Dra då ner på kalorierna, och vice versa. :up:
24 maj, 2011 at 20:43 #130102Anonym anvandareMemberDu ser väll vad som händer i spegeln. Börjar du bli fet går det ju för snabbt om nu inte målet är att lägga på sig just fett+muskler. 1kg i månaden är kanske mer lagom än 0,5kg i veckan, har själv kört bulk på 0,5kg i veckan och det var för mycket helt klart, för mig personligen alltså.
Lite extra fett får man dock räkna med om man vill bygga.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.