- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Tankeställare
Här är min story:
I tisdags på morgonen i förra veckan började jag känna mig lite konstig i magen. Lite magknip tänkte jag. Vid 21-tiden på kvällen låg jag på akuten med morfin-dropp. Fick värktabletter och två påsar Movucol (laxerande). Åkte hem och lyckades somna. Stannade hemma dagen efter för säkerhets skull. Ingen fara. Skolan nästa dag. Akuten på kvällen. Fick magsårs-medicin utskriven. Sjukhuset nästa dag igen (3:e gången sammanlagt). Fick fyra påsar Movucol. Magen kom igång dagen efter men var ändå tvungen att åka till sjukhuset igen två dagar senare (i Söndags). Blev ordinerad att köpa Lactulos (skitäcklig sirapsliknande grej, Laxerande) och börja ta en kur av magsårsmedicinen som jag fått utskriven.
Hela det här spektaklet var förstoppning. Anledning enligt läkaren var för lite fett. (Hittade i en läkarbok att det kunde bero på för mycket mat och måltider förtärda på konstiga tider på dygnet, båda dessa kan stämma också)
Jag har ätit lika mycket på en vecka som jag brukar äta på ca 3 dagar. Mestadels rostade mackor med skinka och keso i oilka former.
Jag tänkte direkt: Det här måste ju ha drabbat åtminstone någon annan än mig i den tränandes värld.
Så, har någon annan här inne drabbats av detta? Det går inte obemärkt förbi vill jag säga. Så ont i magen har jag aldrif haft.
Edit: Stavfel
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY