Tillbaka på gymmet ! Kosten

Home Forums Kost och Näringslära Tillbaka på gymmet ! Kosten

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Tja !
    Jo jag har ledsnat på utelivet helg efter helg. Jag körde riktigt hårt förut och var i väldigt bra form. Har inte tappat fruktansvärt mycket i storlek men dock i vikter. Muskelminnet kommer tillbaka det är lugnt.
    Saken är den att jag har ett nytt mål. Mitt nya mål är att få en ”tight” kropp som om man är deffad. Min far har varit SM boxare så vill uppnå ungefär samma resultat som honom , dock inom gym. Vet att boxning är bättre på vissa faktorer osv med gym.

Min kost är denna. (Jobbar som betongare så sitter aldrig still på jobbet)

Morgonpromenad – 30 minuter – efter det protein dryck 1DL.

Frukostrasten – 500g Kesella + 2 ägg + vatten.

11.00 – Protein dryck 1DL (alla andra dricker kaffe :P )

13.00 – 200g kyckling/lax – 250 g keso – blomkål/paprika. Varannan dag tar jag lite coscos eller ris. + Vatten

16.00 – slutar jobbet / innan gymmet – 2 ägg + PreWorkout dryck (crack)

Eftergymmet – 1DL protein

När jag kommer hem från gymmet lagar jag mat som är den samma som 13.00 rasten. Onsdag/söndagar Oxfile/hjort/rådjur/lövbiff med keso samt sallad.

Kvällsmat innan läggdags (runt 21.30-22.00) – 1DL protein, jordgubbar, lite blåbär +1.5 DL minimjölk + En högljud mixer som gör det mumsigt.

Detta gör jag i stortsett varjedag. Har gjort det i 2 veckorstid och resultat börjar arta sig. Jag kör hårt på gymmet och tugnt för att undvika att detta låga kcal intag ska påverka musklerna. Vad tycker ni om det här om jag vill få fram musklerna + magen. Jag mår utmärkt. Tack på förhand.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.