Home › Forums › Kost och Näringslära › Tjejer: Hur mycket äter ni?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2006 at 16:40 #1037210Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Det behöver väl inte alls bara vara fettet som gör den degig, själva muskeln i sig kan ju vara otränad. Det i kombination med fettet gör ju den extra degig.
sant, platta rumpor är inte snyggt.
27 februari, 2006 at 16:48 #1037211Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Apropå rumpor, så måste jag bara säga att Serena Williams har en helt otroligt fin (och härlig) rumpa:P Den är allt annat än platt.Och vem är hon?
27 februari, 2006 at 16:52 #1037212Anonym anvandareMemberJag tycker att om man håller på med nån slags av aktivitet så tränar man upp baken ändå. Nu är det så att det finns väldigt få tjejer på det här forumet som inte tränar…om det nu finns nån. Så degig bak kan inte bero på brist på träning direkt.
27 februari, 2006 at 17:13 #1037213Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Hon är en av världens bästa kvinnliga tennisspelare. Under lång tid var hon den bästa. Men på rumpfronten är hon fortfarande nummer 1njaee… tycker den är väl stor. Alltså hela hon är ju stor och grov. Hon skulle fan inte göra bort sig på en svensk byggarscen som hon ser ut.
Sanna Kallur(häcklöpare) håller jag som nr1 än så länge.27 februari, 2006 at 17:22 #1037214Anonym anvandareMemberliiiiiite OT bara….
27 februari, 2006 at 17:28 #1037215Anonym anvandareMemberJag håller inte koll på hur mycket jag äter…men med lite snabb överslagsräkning så varierar nog intaget mellan 2500 och 3500 kcal de dagar jag äter bra…men vissa ”mindre bra” dagar får jag lätt ner mellan 4000 och 6000 kcal.
Jag vill inte hålla koll på kalorier…försöker äta när jag är hungrig, lagom portioner hyfsat nyttig mat…
Det jag försöker tänka på är hur jag äter i förhållande till träningstider…ser till att äta kolhydrater ett tag innan träningen, för att orka. Äter alltid nått efter träningen för återhämtningen…
Tränar både styrka och kondition flera gånger i veckan…försöker tänka utifrån lustprincipen här oxå…
Lycka till med vad du än önskar uppnå!
28 februari, 2006 at 01:28 #1037216Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:njaee… tycker den är väl stor. Alltså hela hon är ju stor och grov. Hon skulle fan inte göra bort sig på en svensk byggarscen som hon ser ut.
Sanna Kallur(häcklöpare) håller jag som nr1 än så länge.Haha, jag ser knappt skillnad på Sanna och Jenny, kan man ha en delad etta?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.