Home › Forums › Kost och Näringslära › Tropinol 50 dagar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2011 at 10:55 #53364Anonym anvandareMember21 mars, 2011 at 10:55 #132834Anonym anvandareMember
Då var det dags för mig att skriva en recension för Tropinol som jag hade stora förväntningar på. Jag köpte mina burkar ifrån USA till ett riktigt lågt pris. Tyvärr åkte jag på frakt och moms så det blev inte så billigt tillslut.
Dosering
3 cap/dag i 50 dagar. Doserade på tom mage på morgonen en vid träning och en före läggdags.Upplägg
Jag har kört ett brostprioschema under de 50 dagarna. Bröst 3 ggr/v helkropp utom bröst 2ggr/v. Cardio har jag lagt in när jag har hunnit. Kosten har skötts mycket strikt har legat på 2000-2500kcal som är underhåll för mig. Kör efter Bartolls proteinpulse program med 24h fasta en dag i veckanFörutsättningar
Jag har haft mycket på jobbet men har haft tid att träna. Sömnen har skötts bra men jag har inte hunnit med mycket annat än jobb,träning och sömn.Övriga tillskott
Diverse PWO, Omega3, Whey, Isolat, kasein, aminosyror, glutamine, multivitamin, dvitamin,Styrka
Ökade bra i styrka under perioden. Ökade mest i bänkpressen men det var inte så konstigt med tanke på att jag prioriterade bröst. Ökade även i andra övningar ex chins.
Gick från att göra 2*100kg i bänk till 3*110kgKroppssammansättning
Gick upp från från 75-77kg +2kg och hade bibehållet midjemått. Tycker att jag har blivit lite större över bröstet och triceps i övrigt har jag nog fått på mig några gram fett. Några ådror över magen är mindre tydliga.Upplevelse
Humöret har varit upp och ner har varit lite lättirriterad vilket jag aldrig annars är (kan också bero på mycket jobb) Jag har haft stor träningslust och det har varit roligt att träna varje dag. Har fått bättre pump och tryck än vanligt men inget onaturligt.Libido
Har varit upp och ner mestadels upp skulle jag nog säga.Acne
Några finnar första veckan annars inget.Jämförelse
Jag har testat många olika Testoboosters och den här är helt ok. Jag har tidigare testat. Restore,amimal stack, JW, BAM, BS Testobooster, DAA, Test FX, M stack.Jag skulle säga att den här ger liknande effekt som BS Testobooster skulle dock sätta BS Testobooster högre eftersom att jag mådde så extremt bra på den.
Slutsats
Ingen mirakelprodukt men den ger lite extra i träningen. Skulle välja BS Testobooster om jag skulle köra en liknande produkt i framtiden.BS= Body Science
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.