Home › Forums › Kost och Näringslära › vad för pulver ska jag köpa?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juni, 2011 at 22:56 #52463Anonym anvandareMember28 juni, 2011 at 22:56 #128832Anonym anvandareMember
tjenare, vet inte riktigt vad jag ska köpa för drinkar, är 15 och vill ha nåt som göra att jag går upp i vikt men ändå inte är farligt för hälsan
vet inte heller vad jag skaha för smak isåfall, alla jag har smakat tycker jag är äckligt så jag vet inte vad jag ska testa, vore inte så kul att beställa en bunke med pulver och sen inte tycker om det
28 juni, 2011 at 22:58 #128833Anonym anvandareMembertjenare, vet inte riktigt vad jag ska köpa för drinkar, är 15 och vill ha nåt som göra att jag går upp i vikt men ändå inte är farligt för hälsan
vet inte heller vad jag skaha för smak isåfall, alla jag har smakat tycker jag är äckligt så jag vet inte vad jag ska testa, vore inte så kul att beställa en bunke med pulver och sen inte tycker om det
28 juni, 2011 at 23:16 #128834Anonym anvandareMemberRäcker med en tråd
Ont: Köp bara en vanlig vassleprotein, rekommenderar BS från mmsports. Deras päronsplitt och choklad almond är väldigt goda. Släng med en banan och lite olivolja i pulvret.
Blanda med mjölk istället för vatten så smakar det mycket bättre29 juni, 2011 at 00:36 #128835Anonym anvandareMemberDifaren wrote:tjenare, vet inte riktigt vad jag ska köpa för drinkar, är 15 och vill ha nåt som göra att jag går upp i vikt men ändå inte är farligt för hälsanvet inte heller vad jag skaha för smak isåfall, alla jag har smakat tycker jag är äckligt så jag vet inte vad jag ska testa, vore inte så kul att beställa en bunke med pulver och sen inte tycker om det
Du behöver mera mat och inte nåt jävla pulver som du tycker smakar illa ändå. Folk kunde bygga snygga fysiker utan kosttillskott i decennier, så kan du med.
Äta, träna, sova- upprepa tills du är nöjd. Svårare är det inte, typ
29 juni, 2011 at 03:27 #128836Anonym anvandareMemberVi vet inte vad du gillar.
29 juni, 2011 at 03:31 #128837Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Du behöver mera mat och inte nåt jävla pulver som du tycker smakar illa ändå. Folk kunde bygga snygga fysiker utan kosttillskott i decennier, så kan du med.Äta, träna, sova- upprepa tills du är nöjd. Svårare är det inte, typ
+1 på denna. du är 15 år…du har tid att testa fram och tillbaka…. tryck i dig mat och ha kul på gymmet med mycket härlig vila…och använd sökfuntionen för svar på dina frågor..hittar du inget är det bara fråga så får du hjälp
29 juni, 2011 at 13:02 #128838Anonym anvandareMemberokeej tackar för svar päronsplitt ska jag testa, har redan gått upp ungefär 1 kg på en vecka
äter lite extra och lite oftare
29 juni, 2011 at 14:41 #128839Anonym anvandareMember1kg på en vecka är ganska mycket, även om det till en början ofta är mycket vätska man lägger på sig. Hade jag varit du hade jag varit uppmärksam med viktökningen. Att gå och bli onödigt tung finns det ju ingen vits med.
30 juni, 2011 at 01:59 #128840Anonym anvandareMemberfabflippintastic wrote:1kg på en vecka är ganska mycket, även om det till en början ofta är mycket vätska man lägger på sig. Hade jag varit du hade jag varit uppmärksam med viktökningen. Att gå och bli onödigt tung finns det ju ingen vits med.nej de förstår jag, men har också tränat hårt och ätit mycket mer än vad jag brukar, beror på att jag har tränat
1 juli, 2011 at 23:35 #128841Anonym anvandareMemberKäka på bara, och se till att du inte blir för fet. Känner du att du blir för dallrig, så skär ner ätandet lite och hitta en fin balans.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.