- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Vettig personvåg?
jag är inte säker på vilken del av forumet som jag ska ställa den här frågan, men jag tog en chans här…
Det är så att jag letar efter en bra personvåg. Var idag o köpte en på elgiganten, drog hem och öppnade förpackningen, och i manualen stog det att den kan missvisa 1 %, vilket kan vara för mig 0,7kg..riktigt jäkla rutten våg. Jag vill ju se om man har ökat med 0,25kg och den stilen.. så den blir det att lämna tillbaka! Sjukt att 400kr (obh nordica) ger så dålig kvalite…suck! Jag har visserligen en våg på gymmet, men det är omständigt att cykla dit innan frukost så jag skulle gärna vilja ha en hemma..
Finns det någon som kan tipsa om en bra och inte för dyr våg?
Skulle gissa att den är mer exakt än så men skriver så för att vara trygga. OBH Nordica gör bra vågar, det visar vår reklamationsstatistik på jobbet men annars finns det bra på Clas Ohlson för ungefär halva priset. Dock tror jag vi har leverans problem på den just nu men antar att teknikmagasinet/kjell och co också bör ha något liknande.
Är rädd för du måsta lägga ner nån tusenlapp för en exakt våg.
Beuer GS27, bäst i test enligt expressen. Inte ens 400kr..
edit läste fel, trodde det var matvåg det var frågan om!
Väger mig när jag är på SATS .. de har 100 g noggrannhet på sin våg i Liljeholmen i vart fall.
Köpte en på mediamarkt som visar 100 g noggrannhet. Den kostade 100 spänn. Fin är den oxå
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY