vilken kost vid träning ?

Home Forums Kost och Näringslära vilken kost vid träning ?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

tjing !

Någon som har ett bra tips om vad man ska stoppa i sig när man tränar ?
    Jag har läst en del böcker men tycker det är svårt !
    vi alla är väl ute efter BEACH KROPPEN och känner att det är dags att börja ta tag i geléhallonet nu innan man ska klä av sig !

Tänkte även beställa protein pulver från gymgrossisten, räcker det med bara protein pulver tror du ? Är ju ute efter att bygga men vill inte bli förstor , bara slimmad.

/ éM

menar du just precis innan, under och efter träningen? Det beror på flera faktorer, framförallt om du vill gå upp i eller inte.

Att införskaffa EAA som du intar strax innan och under träningen är att rekommendera.

Vill du upp i vikt rekommenderar jag någon gainer av något slag, annars fungerar proteinpulver utmärkt efter träningen.

Kreatin monohydrat kan du även kika på, billigt och hyffsat bra

runsten wrote:
    tjing !

Någon som har ett bra tips om vad man ska stoppa i sig när man tränar ?
    Jag har läst en del böcker men tycker det är svårt !
    vi alla är väl ute efter BEACH KROPPEN och känner att det är dags att börja ta tag i geléhallonet nu innan man ska klä av sig !

Tänkte även beställa protein pulver från gymgrossisten, räcker det med bara protein pulver tror du ? Är ju ute efter att bygga men vill inte bli förstor , bara slimmad.

/ éM

”Hur hårt måste jag skjuta för att göra mål i fotboll…”;)

Du måste precisera dig mer. Hur gammal är du, är du nybörjare, vad är ditt mål mm, mm…

Som det låter så är du beginnner och då behöver du tänka på vad du äter. Bra mat är A och O. Proteinpulver/EAA/BCAA tex kan du komplettera med runt träning om du vill ”vara på säkra sidan”. Skippa Gainer!

Den verkliga faktorn för bra träningsresultat är vad du gör av din tid på gymmet. Ser många som blandar sina tillskott i omklädningsrummet och snackar om sina coola förpackningar och märken och sen går de in och bara lallar och flashar med cablecross framför speglarna.
    Det ger INGA resultat!!!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.