Vilken tonfisk?

Home Forums Kost och Näringslära Vilken tonfisk?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

Jag undrar vilken tonfisk på burk ni brukar köpa. och nu menar jag inte vilket märkem, utan jag menar om ni köper Tonfisk i vatten eller tonfisk i olja. eller brukar ni köpa nån annan smak som dom erbjuder… eller kanske lightvarianten.
    hjälp mig hitta rätt i tonfisk-djungeln

Tonfisk i vatten. Vill jag ha olja tillsätter jag olivolja själv, inte skräpoljan som tonfisken levereras i;)

tonfisk i vatten. från netto. 185g, 6,75:-

Tonfisk i vatten, billigaste varianten.

ABBAS. Min kropp f

ICA file i vatten e fin.. 3 för 30:- tror /vet att det inte är billigast men det behöver inte sköjlas ner med vatten iaf.

ICa tonfisk i olja tycker jag

Björn Ö wrote:
    ICa tonfisk i olja tycker jag är en höjdare till ett bra pris.
    Gillar inte vattenvarianten, blir alldeles för blaskigt.

Usch jag vägrar den i olja…den i vatten är ju kanon! Sen är det bara att hälla över lite extra virgin olivolja:up:

Tonfisk i vatten samt att jag köper den billigaste varianten
    då jag ändå ska förädla tonfisken.

Om det är fisk och protein du är ute efter kanske du ska
    prova Willys (Eldorados) Alaska Pollock ?

Du får 400gram fisk för 15kr (17gr protein / 100gr).

X-amin wrote:
    Har två burkar ica tofisk i olja hemma om det är nån som vill ha? Jag äter bara de i vatten och ibland blir det lite felköp… 😮

så farligt kan det väl inte vara? : eller? jag kan ju ta dem för jag har bara käkat dem i vatten..

De Gånger det blir tonfisk så blir det den i vatten och som Andreas säger, vill man ha olja så kan man tillsätta det senare (bättre olja än den som de levererar fisken i).

X-amin wrote:
    Angående att du kan få dom så är det helt ok, så länge som du betalar frakten som går på ungefär vad de kostar i affären :)

hehe. jag tror faktiskt jag köper egna i affären :) du får prata med nån som bor i närhetn av dig i stället :up:

Tonfisk i vatten. Den oljan som tonfisken legat i förtär jag endast i absoluta nödfall. Finns ju annan god olja att ha till om man vill…

okej. men det är ingen som käkar tonfisken som görs i andra smaker?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.