17 år och prova JW ?

Home Forums Kosttillskott 17 år och prova JW ?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #458722

    Man kan undra vad det är för semesterjonkar som jobbar på GG..
    Ett så stort kosttillskottföretag ska inte göra en sån här miss, visst kan mindre fel förekomma men att göra ett fel av den här kalibern.. ajabaja.

    #458723

    Ah fyfan va fÖrbannad man blir!

    #458724

    men mm sports har den gamla… de har både den gammla (omtalade) och extreme

    #458725
    mgamhov wrote:
    men mm sports har den gamla… de har både den gammla (omtalade) och extreme

    Det är två helt olika produkter, det finns ingen ny eller gammal JW.

    #458726

    Det finns visst en ny Jungle warfare Extreme, ny lanserad för ett par månader sedan. Finns att köpa på ett par ställen i Sverige nu

    #458727

    jag är nyss fyllda 27 bast, inte kört någon testobooster och tycker jag fortsätter växa på bra, bräckt både nya styrkemått samt storleksmått. Håll en grund på proteinpulver och aminosyror sedan lite kreatin eller preworkout produkter då och då, sedan är det bara att ÄTA riktigt mat och MYCKET så kommer du att växa. Med drinkar inkluderat får jag i mig 7-8 mål mat om dagen, det är det som gör att man växer. Samt träna smart och hårt, variera övningar ibland så att kroppen inte vänjer sig och lär dig att lyssna på kroppen då den är sliten. Keep it up :up:

    #458728
    fenyletylamin wrote:
    Det finns visst en ny Jungle warfare Extreme, ny lanserad för ett par månader sedan. Finns att köpa på ett par ställen i Sverige nu

    Du har rätt, jag tänkte inte på den. Menade på att JW som säljs är den JW som alltid funnits.

Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.