ALRI Venom Hyperdrive 3.0+

Home Forums Kosttillskott ALRI Venom Hyperdrive 3.0+

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70761
    #546944

    Jag har nu kört på denna produkt i 2 dagar och har känt mig både energisk och skakig :up:
    Jag är faktiskt nöjd med produkten hittills. Jag har testat en massa produkter men har aldrig hittat något förbrännings/energi ökande tillskott som funkar på mig. Verkar vara imun mot det mesta.

    Jag undrar om det är okej att ta dem innan morgoncardion? Eller är det viktigt att ta dem i samband med måltid? Isf varför?

    Olle Sparringsjö, are you there? :)

    #546945
    Daniel Lindqvist wrote:
    Jag har nu kört på denna produkt i 2 dagar och har känt mig både energisk och skakig :up:
    Jag är faktiskt nöjd med produkten hittills. Jag har testat en massa produkter men har aldrig hittat något förbrännings/energi ökande tillskott som funkar på mig. Verkar vara imun mot det mesta.

    Jag undrar om det är okej att ta dem innan morgoncardion? Eller är det viktigt att ta dem i samband med måltid? Isf varför?

    Olle Sparringsjö, are you there? :)

    Är det inför deff? Då är just den (läs: de flesta fettförbrännare) perfekta innan cardion.
    Men givetvis i samband med BCAA/EAA eller ett isolate för att förhindra muskelnedbrytningen, eftersom jag antar att du tar cardion på tom mage (dvs. innan frukost)

    Ett tips är att köra en kopp grönt te (ca 1 g biodynamiskt Matcha te, starkaste (dock dyrt) grönt te som finns enligt mig) tillsammans med hyperdriven, nån omega 3 och lite EAA-XX, ca 30-40 min innan du börjar cardion!! Trust me :emo-thumb, du kan inte få det mer optimerat än så.

    #546946
    loverius wrote:
    Ett tips är att köra en kopp grönt te (ca 1 g biodynamiskt Matcha te, starkaste (dock dyrt) grönt te som finns enligt mig) tillsammans med hyperdriven, nån omega 3 och lite EAA-XX, ca 30-40 min innan du börjar cardion!! Trust me :emo-thumb, du kan inte få det mer optimerat än så.

    Intressant upplägg, detta ska jag helt klart köra senare in i dieten när/om jag lägger till en fettförbrännare. Effekten är kanske minimal men det låter jävligt bra! :D

    #546947
    Gustaf Lindberg wrote:
    Intressant upplägg, detta ska jag helt klart köra senare in i dieten när/om jag lägger till en fettförbrännare. Effekten är kanske minimal men det låter jävligt bra! :D

    inte minimal…optimal

    #546948
    Daniel Lindqvist wrote:
    Jag har nu kört på denna produkt i 2 dagar och har känt mig både energisk och skakig :up:
    Jag är faktiskt nöjd med produkten hittills. Jag har testat en massa produkter men har aldrig hittat något förbrännings/energi ökande tillskott som funkar på mig. Verkar vara imun mot det mesta.

    Jag undrar om det är okej att ta dem innan morgoncardion? Eller är det viktigt att ta dem i samband med måltid? Isf varför?

    Olle Sparringsjö, are you there? :)

    Det går utmärkt att ta Venom Hyperdrive innan morgon cardion.
    Ta en servering EAA-XX för att undvika att du blir katabol.

    #546949

    Loverius och Olle- Tack ska ni ha! :)

    #546950

    Läste nånstans att de var 21års gräns på Hyperdrive, vad är anledningen till det?

    #546951
    Tommy Karlsson wrote:
    Läste nånstans att de var 21års gräns på Hyperdrive, vad är anledningen till det?

    Alla liknande produkter Usa står det 21år på.
    Vet inte varför de har det.

    #546952

    Deras 21 år är väl som vårt ”18”år..
    Det är ju en stor grej att fylla 21 over there..

    #546953

    Okej, lite skumt ändå.

    #546954
    Tommy Karlsson wrote:
    Okej, lite skumt ändå.

    Nja, så skumt är det väl egentligen inte.
    Tillverkarna vill helt enkelt undvika att komma i ”onödigt blåsväder”.
    Står det att man skall vara över 21 kan de ju hänvisa till just detta ifall
    någon ”yngling” fått oönskade bieffekter av produkten.

    Ju yngre – desto känsligare, lyder väl parollen antar jag.
    Eller kanske, ”ju yngre – desto mer benägen att ”gambla” gällande dosering av produkten” :pop:

    #546955

    Är det fler än mig som har fått upprörd mage av Hyperdrive?
    Jag har tagit två kapslar på morgonen i tre dagar och under dessa tre dagar så har magen varit upprörd och mycket gasig 😮 under hela dagen, inte alls som när jag har överdoserat någon PWO produkt.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.