ANDROX-Q12 Recension

Home Forums Kosttillskott ANDROX-Q12 Recension

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #368881

    lite smyg ot här jag är 20 år och när jag läser om sådana här produkter så säger min hjärna till mig NEJ, biceps säger JA, för om den nu höjjer mina testo nivåer är den inte detsamma som övriga anabola steroider då ? med deras bieffekter inkluderat då ursäkta mig om jag är fel på det. för jag mixtrar ju ändå med mina hormoner eller ?

    #368882
    BenGeten wrote:
    lite smyg ot här jag är 20 år och när jag läser om sådana här produkter så säger min hjärna till mig NEJ, biceps säger JA, för om den nu höjjer mina testo nivåer är den inte detsamma som övriga anabola steroider då ? med deras bieffekter inkluderat då ursäkta mig om jag är fel på det. för jag mixtrar ju ändå med mina hormoner eller ?

    Androx Q12 är inga steroider.
    Androx Q12 ger NEGativt utslag i dopingkontroll.
    Androx Q12 ger inga bieffekter mer än på sin höjd halsbränna och smått huvudvärk om man tar det på tom mage, vilket man inte skall göra.

    Äldre pojkar får oftast bättre effekt av testohöjare pga nedsatta/dalande testosteronnivåer. Ungdomar som du kan få bra resultat men ni har ju oftast hög produktion redan.

    #368883

    okej så jag behöver inte vänta mig en krasch i min testostron produktion efter avslutad kur ?

    #368884
    BenGeten wrote:
    okej så jag behöver inte vänta mig en krasch i min testostron produktion efter avslutad kur ?

    Nej, absolut inte. Dina nivåer går tillbaks till det normala igen.

    #368885

    Låter ju spännande minst sagt. Inte följt exakt hela debatten som vart och har inte tidigare använt mig av någon testohöjare så har lite frågor.

    Vad önskar man få ut av ökad testosteronhalt? Är det att rekommendera för en allsidig idrottare, 22 år, som även konditionstränar en del? kan testet för anabola steroider betraktas som säkert och det finns inget i produkten som är dopingklassat?

    #368886
    Havrefras wrote:
    Låter ju spännande minst sagt. Inte följt exakt hela debatten som vart och har inte tidigare använt mig av någon testohöjare så har lite frågor.

    Vad önskar man få ut av ökad testosteronhalt? Är det att rekommendera för en allsidig idrottare, 22 år, som även konditionstränar en del? kan testet för anabola steroider betraktas som säkert och det finns inget i produkten som är dopingklassat?

    Testosteron är det viktigaste byggstenarna för att bygga muskelmassa och för att fungera som en man i allt vad det innebär.
    I din ålder har man generellt redan hög produktion av testosteron så resultatet kanske inte blir lika bra som för mig.

    Jag har själv gjort dopingtest efter 8 veckors användande av Androx och det visade NEGativt så det är lungt i det avséendet. (Läs recensionen i början)

Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.