Animal M Stak !

Home Forums Kosttillskott Animal M Stak !

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #547256
    fenyletylamin wrote:
    M stack tar du i 21 dagar. Cirka 1 timme före träningen
    Animal Pump kan du ta innan varje träningspass cirka 45 minuter innan träningen. 30 träningar håller den.

    Ta något annat kreatin på träningsfria dagar om du vill spara pengar

    Okej, har du något tips på vad jag kan ta på dom dagarna? (kreatin)

    #547257
    patriknn wrote:
    Aha!!
    Så om jag först tar ett tillskott som ger ökad hunger, och därmed kanske äter ett par hundra kcal mer, samtidigt som jag tar ett CNS-stimulerande tillskott som kanske ökar utsöndring av adrenalin, mm, och kaaanske ökar min viloförbrukning något, så kommer jag alltså att bygga mer fettfri massa?!
    Det är alltså det här tillskottet som alla aspirerande bodybuilders söker efter då?

    Jag brukar ta fettförbrännare innan träning inte under vila för att öka viloförbrukningen.
    Samtidigt innehåller M stak insulinreglerande ämnen som gör att du får ett skitskönt tryck i musklerna ungefär som AP eller P-slin…vilket också underlättar fettfri massa.
    :up:

    #547258
    loverius wrote:
    Jag brukar ta fettförbrännare innan träning inte under vila för att öka viloförbrukningen.
    Samtidigt innehåller M stak insulinreglerande ämnen som gör att du får ett skitskönt tryck i musklerna ungefär som AP eller P-slin…vilket också underlättar fettfri massa.
    :up:

    Okej, men nu tror jag att jag har fått tillräkligt med information, jag tackar allihopa som har hjälpt mig på traven till att bli en riktig muskelbyggare, vi syns på scenen år 2015 gubbar, haha :up:

    Men ärligt, stort tack alla !;)

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.