använda Animal M stark när man är 17år ?

Home Forums Kosttillskott använda Animal M stark när man är 17år ?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #540292
    umpas wrote:
    ”Cycle product for maximum results: Three weeks on, one week off. Repeat as desired.” Står det på burken. Min är slut om 4 dagar :(

    Kanon, måste missat det totalt när jag läste på burken.. Fan beställningsdax då

    #540293
    umpas wrote:
    ”Cycle product for maximum results: Three weeks on, one week off. Repeat as desired.” Står det på burken. Min är slut om 4 dagar :(

    Beror väl på att man inte ska vänja sig vid stimsen kan man ju anta.

    #540294
    Henrik Lindh wrote:
    har jobbat på kosttillskottbutik förut, många var toknöjda över den så har du råd så varför inte, men den ”missen” många gör är att dom ”testar” en burk, får inget resultat och skiter i det…räkna med att du får köpa 2-3 burkar före resultatet kommer,styrkan har många upplevt efter 4-6veckor

    :emo-thumb

    M-Stack är en produkt som många kunder är väldigt nöjda med.

    #540295

    För en som inte orkar googla, vad exakt innehåller den? Är det någon påstådd testobooster? Eller en vanlig PWO med det vanliga innehållet?

    #540296
    J.v.K wrote:
    Text

    Tack!

    #540297

    För bästa resultat kör båda burkarna på raken. Gör uppehåll en månad och börja om på nytt.

    De röda är stims, bara att plocka bort om man vill.

    Har kört m.stack några omgånger och är väldigt nöjd. Har gjort det när det gått segt i träningen.

    Hälsningar
    Peter Singer

    #540298

    När jag läser 17år och kosttillskott så tänker jag med en gång på övriga kosten, visst har du mycket pengar för att vara sjuttonåring så kör på.
    Men annars hade jag rannsakat mig själv vad det gäller vanliga kosten som antagligen tillhandahålls av föräldrarna misstänker jag?
    Iofs kan du vara så lyckligt lottad att du i allra högsta grad är med och påverkar matkontot, men om du inte är lika lyckligt lottad så bränn pengarna på vettigt käk från lågpriskedjorna. (läs: willys, lidl m.fl.)

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.