Body Science EAA

Home Forums Kosttillskott Body Science EAA

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 224 total)
  • Author
    Posts
  • #561300

    Bodyscience EAA e otroligt god jämfört med esapro. Min e rosa.. vettekatten vad det är för smak. Den smakar rosa. Blanda me 1,5 dl vatten typ. shejka den lite å drick. annars blir man spyfärdig :P =)

    #561302
    Reb wrote:
    Bodyscience EAA e otroligt god jämfört med esapro. Min e rosa.. vettekatten vad det är för smak. Den smakar rosa. Blanda me 1,5 dl vatten typ.:P =)

    Redfruit / blodapelsin smak är väl vad det skall vara.

    Jag hade dock satsat på Body Science EAA-X eller EAA-XX de är godare samt innehåller andra bra ingredienser.

    #561304

    Vilken utav eaa produkterna från BS rekomenderas om man ska ta de inann träningen ( tänker blanda de i min pre-workout så koffein behöver jag inte så eaa-xxx går antagligen bort )
    olle skrev att eaa-xx var bra efter träningen men om de e fettförbrännande borde de vara bättre inann träningen eller e jag helt ute o cyklar ?

    #561305
    graees wrote:
    Vilken utav eaa produkterna från BS rekomenderas om man ska ta de inann träningen ( tänker blanda de i min pre-workout så koffein behöver jag inte så eaa-xxx går antagligen bort )
    olle skrev att eaa-xx var bra efter träningen men om de e fettförbrännande borde de vara bättre inann träningen eller e jag helt ute o cyklar ?

    EAA-X och EAA-XX passar bra att ta med din pre-workout produkt.

    EAA-XX är en riktig favorit med extra ALC tillsatt.

    #561306
    graees wrote:
    Vilken utav eaa produkterna från BS rekomenderas om man ska ta de inann träningen ( tänker blanda de i min pre-workout så koffein behöver jag inte så eaa-xxx går antagligen bort )
    olle skrev att eaa-xx var bra efter träningen men om de e fettförbrännande borde de vara bättre inann träningen eller e jag helt ute o cyklar ?

    Varför ska du blanda det i din POW-drink? Den ska man ju ta 30-45 min innan passet, och EAA direkt innan.

    #561307
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag tycker att du skall ta den före och efter alla dina träningspass.
    Det kommer att hjälpa dig att återhämta dig och utvecklas optimalt

    Det finns inget problem med att ta EAA-XX utspritt under dagen 4ggr.

    Tja olle, undrar om du eller någon annan kunnig kan hjälpa mig med en ”svår” fråga.

    EAA XX inhandlades i helgen, mycket nöjd med det innan träningen.

    Tänkte fråga ang insulinpåverkan, kan man dricka EAA XX under dagen med gott samvete att det inte ger någon större insulinpåslag då jag är på ketodiet och vill hålla mitt insulin nere? Ser fram emot ditt eller någon som kan svar och tackar på förhand.

    #561308
    kardinal wrote:
    Tja olle, undrar om du eller någon annan kunnig kan hjälpa mig med en ”svår” fråga.

    EAA XX inhandlades i helgen, mycket nöjd med det innan träningen.

    Tänkte fråga ang insulinpåverkan, kan man dricka EAA XX under dagen med gott samvete att det inte ger någon större insulinpåslag då jag är på ketodiet och vill hålla mitt insulin nere? Ser fram emot ditt eller någon som kan svar och tackar på förhand.

    De flesta som går på tävlingsdiet, tycker att EAA-X samt EAA-XX verkligen hjälper dem att behålla muskler.

    Har även fått rapporter om vissa som gör extremt lågt på det totala kcal per dag.
    Mycket lägre än vad jag tycker är lämpligt.
    Men ett tillskott av EAA verkar vara väldigt bra under dessa extrema förhållanden.
    Då deras rapporter varit att de inte förlorat allt för mycket muskler trots väldigt lågt energi intag.

    Ketodiet är dock inte mitt expert område riktigt.

    #561310
    KniveN wrote:
    Varför ska du blanda det i din POW-drink? Den ska man ju ta 30-45 min innan passet, och EAA direkt innan.

    tar inte pre-workout drinken så tidigt då jag testar kreatin-pyruvrat vilket kanske e mer för uthållighetsidrottare men jag gillar kännslan så låt mig fortsätta med de ! de psykiska spelar ju in så sålänge jag tror på de fortsätter jag :D

    #561312
    graees wrote:
    tar inte pre-workout drinken så tidigt då jag testar kreatin-pyruvrat vilket kanske e mer för uthållighetsidrottare men jag gillar kännslan så låt mig fortsätta med de ! de psykiska spelar ju in så sålänge jag tror på de fortsätter jag :D

    Men kreatinpyruvat är väl också tänkt att ta typ 45min innan? Någon som har sagt att du inte får göra som du vill?

    #561314

    Hej!
    Är det fortfarande fördelaktigt att inta en EAA drink direkt på morgonen dagen efter ett träningspass? Typ det som diskuterades i en annan tråd, drick en EAA drink vänta 10-15 min sedan ät din vanliga frukost. Eller har ”the scientists” kommit fram till något annat?

    Mvh

    #561316
    lill-eric wrote:
    Hej!
    Är det fortfarande fördelaktigt att inta en EAA drink direkt på morgonen dagen efter ett träningspass? Typ det som diskuterades i en annan tråd, drick en EAA drink vänta 10-15 min sedan ät din vanliga frukost. Eller har ”the scientists” kommit fram till något annat?

    Mvh

    Det låter som ett mycket bra upplägg.

    #561318
    lill-eric wrote:
    Hej!
    Är det fortfarande fördelaktigt att inta en EAA drink direkt på morgonen dagen efter ett träningspass? Typ det som diskuterades i en annan tråd, drick en EAA drink vänta 10-15 min sedan ät din vanliga frukost. Eller har ”the scientists” kommit fram till något annat?

    Mvh

    Länk till tråden?

    #561320
    TheBigOne wrote:
    Länk till tråden?

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=7943]

    Den stora Esapro tråden, har dock ingen aning om vilken sida tyvärr.
    Knock your self out

    Mvh

    #561322

    Vilken kombo är bäst innan träning, EAA-XXX & No-xplode eller EAA-X & No-Xplode? Kanske blir för mkt för kroppen med XXX och Xplode?

    #561324
    hagsdoom wrote:
    Vilken kombo är bäst innan träning, EAA-XXX & No-xplode eller EAA-X & No-Xplode? Kanske blir för mkt för kroppen med XXX och Xplode?

    Det är nog lite mycket med EAA-XXX och NO-Xplode.

    Ta istället EAA-X eller EAA-XX med NO-Xplode.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 224 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.