Body Science EAA

Home Forums Kosttillskott Body Science EAA

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 224 total)
  • Author
    Posts
  • #561326
    lill-eric wrote:
    Hej!
    Är det fortfarande fördelaktigt att inta en EAA drink direkt på morgonen dagen efter ett träningspass? Typ det som diskuterades i en annan tråd, drick en EAA drink vänta 10-15 min sedan ät din vanliga frukost. Eller har ”the scientists” kommit fram till något annat?

    Mvh

    Det är med största säkerhet bra för återhämtningen.

    Jag brukar göra det allt som oftast själv.

    #561328

    :emo-thumb

    #561331

    Fick prover idag så nu skall jag testa EAA-X och EAA-XX. Har mest kört på esapro och amino rush innan

    #561333
    mccarlsson wrote:
    Fick prover idag så nu skall jag testa EAA-X och EAA-XX. Har mest kört på esapro och amino rush innan

    Var det dig som jag hjälpte i butiken idag?

    Lång, mörkhårig, bra armar och ordentligt rippad?

    #561335
    Olle Sparringsjö wrote:
    Var det dig som jag hjälpte i butiken idag?

    Lång, mörkhårig, bra armar och ordentligt rippad?

    Det var det nog… tack för komplemangen och för proverna ska testa dem nästa vecka.
    Grymt bra butik förresten!

    #561337

    EAA-X smakade grymt bra för att vara ett EAA tillskott. Kan inte uttala mig om effekten på en kur:) men kommer antagligen köpa en burk när mitt andra tar slut. Men allmänt så har jag väldigt bra erfarenheter av EAA som kosttillskott, problemet brukar vara att de smakar…sådär men denna smakade riktigt bra.

    #561339
    mccarlsson wrote:
    EAA-X smakade grymt bra för att vara ett EAA tillskott. Kan inte uttala mig om effekten på en kur:) men kommer antagligen köpa en burk när mitt andra tar slut. Men allmänt så har jag väldigt bra erfarenheter av EAA som kosttillskott, problemet brukar vara att de smakar…sådär men denna smakade riktigt bra.

    Jag avskydde verkligen EAA-X, fick inte i mig den. Jag EAA-XX nästan är god däremot.

    #561341
    nible wrote:
    Jag avskydde verkligen EAA-X, fick inte i mig den. Jag EAA-XX nästan är god däremot.

    Mer eller mindre alla gillar EAA-XX Apple/Pear tycker den är verkligen bra för ett EAA tillskott.

    Men igår var en av våra tävlande inne och menade på att EAA-X var god men EAA-XX inte alls var god.

    Väldigt knepigt det där med smaker :pop:
    Det går tydligen aldrig att göra alla nöjda.

    #561343

    Kört med XX’en i nån vecka och jäklar vad god den är. Inte stor skillnad på den o saft faktiskt, så efter passet idag tog jag lite mer vatten än vanligt och lite is, funkar finfint :D

    #561345

    Jag tycker både X och XX var riktigt goda. Jag vet inte riktigt vad folk förväntar sig av EAA produkter men har man testat flera olika så vet man att smaken sällan är bra. För mig så behöver jag bara kunna svälja det. Jag har lyckat klämma i mig amino rush och om man jämför så är Body science EAA rena himmelriket

    #561346

    Både X och XX är smakar riktigt bra för att vara aminosyror. EAA-X gillar jag kanske mer men bara för att då kan jag krydda den med lite extra BS EAA… Annars Äpple/päron nu när sommarn är här är fruktansvärt nice att smutta på mellan måltiderna, några isbitar i och det svalkar skönt :)

    #561347

    Om jag skall säga något negativt om produkten så är det att den innehåller kolhydrater. Jag tycker inte om blandprodukter, som exempelvis gainer. Jag vill blanda i vad jag vill ha själv. Brukar köpa EAA och blanda i den mängd maltodextrin

    #561348

    Om man som jag inte har någon lust att äta efter ett styrketräningspass, funkar det att istället ta EAA? T.ex. 6g varje timme tills man får lust att äta? Kolhydrater struntar jag ändå i.

    #561350
    mccarlsson wrote:
    Om jag skall säga något negativt om produkten så är det att den innehåller kolhydrater. Jag tycker inte om blandprodukter, som exempelvis gainer. Jag vill blanda i vad jag vill ha själv. Brukar köpa EAA och blanda i den mängd maltodextrin

    eaa x – xx -xxx innehåller inga kolhydrater

    #561351

    Okej… jag kollade på hemsidan och såg att det står så. Jag fick bara för mig att jag kollade på burken och dessutom frågade i affären och att så var fallet. Men jag måste misstagit mig, kanske var en annan produkt

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 224 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.