Body Science EAA

Home Forums Kosttillskott Body Science EAA

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 211 through 224 (of 224 total)
  • Author
    Posts
  • #561408
    Undefined wrote:
    Jag föredrar sliskigt framför dött as alla dagar i veckan :)

    Ps Späd med mer vatten

    Haha, skön jämförelse. :D
    När man väl blandar EsaPro med maltodextrin så tycker jag att den beska bismaken försvinner helt. BS EAA blir däremot bara ännu sliskigare av det.

    Grejen är den att om jag blandar ut det med mer än 3dl vatten, och jag 20-30min tidigare redan fått i mig ca. 3-4dl vätska med PWO’n så kan det bli lite skvalpigt i magen.

    Men som sagt, jag är nog rätt känslig för sötningsmedel. Jag brukar ha svårt för lightläsk med. ;)

    #561410
    Tyskn wrote:
    Jag vill bara slänga in min åsikt om smaken på BS EAA. Alldeles för sliskig för min smak. Jag föredrar faktiskt Esa Pro Grape Tonic före BS EAA, framför allt om man blandar med lite maltodextrin.

    Men är man van en massa sliskiga lightdrycker så gillar man nog BS EAA.

    Måste hålla med dig. Älskar esapro grapetonic, tycker den smakar äkta på något sätt, kan vara som tyskn att jag hatar lightdrycker…

    Min åsikt!

    Sen att man luktar röv i munnen efteråt löser man med lite tuggummi. :up:

    #561412
    Tyskn wrote:
    Haha, skön jämförelse. :D
    När man väl blandar EsaPro med maltodextrin så tycker jag att den beska bismaken försvinner helt. BS EAA blir däremot bara ännu sliskigare av det.

    Grejen är den att om jag blandar ut det med mer än 3dl vatten, och jag 20-30min tidigare redan fått i mig ca. 3-4dl vätska med PWO’n så kan det bli lite skvalpigt i magen.

    Men som sagt, jag är nog rätt känslig för sötningsmedel. Jag brukar ha svårt för lightläsk med. ;)

    Vi drog ner lite på aromen i Body Science EAA för ca 2månader sen.

    Sen är Body Science EAA-X och EAA-XX är bra mycket godare än vad EAA är :up:

    #561414
    Olle Sparringsjö wrote:
    Vi drog ner lite på aromen i Body Science EAA för ca 2månader sen.

    Bra.

    Quote:
    Sen är Body Science EAA-X och EAA-XX är bra mycket godare än vad EAA är :up:

    Varför byter ni inte till den aromen i EAA?

    #561415
    KniveN wrote:
    Bra.

    Varför byter ni inte till den aromen i EAA?

    Vi har inte hunnit ta tag i det, EAA anses ju ändå ha bättre smak än de flesta andra konkurerande EAA produkterna på marknaden.

    Men du har en poäng.

    #561418

    Hej! Jag undrar om det går att blanda EAA i någon energy drink ,red bull eller nåt ?

    #561420
    psycho wrote:
    Hej! Jag undrar om det går att blanda EAA i någon energy drink ,red bull eller nåt ?

    Ja, men inte kolsyra i en shaker :)

    #561422
    KniveN wrote:
    Ja, men inte kolsyra i en shaker :)

    :emo-thumb

    #561424

    Det kanske inte går så bra att skaka pulvret sin shaker med kolsyra, men det är inga problem om du blandar det med en sked.

    No shotgun med smaken fruit punch (eller va den heter) blandat med Fruktsoda smakar jävulskt gott =)

    #561425

    Jag har provat igår och idag EAA red orange blast smak med energy drink från lidl och det smakar bra för mig och funkar i alla fall ( körde hårt kl 07.30 på morgonen :) )

    #561427
    psycho wrote:
    Jag har provat igår och idag EAA red orange blast smak med energy drink från lidl och det smakar bra för mig och funkar i alla fall ( körde hårt kl 07.30 på morgonen :) )

    Intressant och rolig blandning..

    #561429

    Borde jag ta EAA-XXX 15-30 min innan träningen enligt vad som står på burken, eller vad alla verkar säga här, ta det direkt innan ?… Tar Vip-X 30 min innan, tänk på det.. :)

    #561432

    Joo vet, men hade tänkt o testa iallafall. Frågan är när jag ska inta det bara. :S

    #561433

    Hur tycker ni eaa-x funkar ?

Viewing 14 posts - 211 through 224 (of 224 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.