Body Science EAA

Home Forums Kosttillskott Body Science EAA

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 224 total)
  • Author
    Posts
  • #561083
    box4m wrote:
    Denna Body Science EAA Recovery

    Näringsvärde (per 100gram):
    Kalorier: 360kcal
    Protein: 10gr
    Kolhydrater: 80g
    Fett: 0g
    Laktos: 0g

    Att t.ex. inta ~50g EAA Recovery innan träning, vänta 1h efter träning och sedan inta ~50g igen, de 10g proteinerna som EAA Recovery innehåller, antar jag är rena aminosyror?

    EAA recovery innehåller rena Aminosyror.
    Essentiella Aminosyror i de proportioner som används i de studier som visat på bäst resultat.

    #561084
    JF. wrote:
    Vilka smaker kommer EAA-X finnas i?

    Nu finns EAA-X till försäljning.
    Smaken är klart över förväntan.

    #561085
    Olle Sparringsjö wrote:
    Nu finns EAA-X till försäljning.
    Smaken är klart över förväntan.

    Då får man skaffa sig ett smakprov då nästa gång man är inne.:)

    #561086
    Peter Singer wrote:
    Då får man skaffa sig ett smakprov då nästa gång man är inne.:)

    Jag jobbar själv i butiken på Lördag.

    Det är bara att komma och smaka, och det gäller även alla andra som skulle vara intresserade.
    Vi tänkte även ha lite special med prover och annat roligt just denna helg.
    Vill inte gå in på detaljer då det kan anses vara reklam.

    #561088

    EAA-X e svingoooo!! :up:
    Ingen EAA produkt som kommer i närheten!! :P

    #561090
    Tim Nygren wrote:
    EAA-X e svingoooo!! :up:
    Ingen EAA produkt som kommer i närheten!! :P

    Är det skillnad på EAA och EAA-X i smak? Vilken är godast? Har ej testat dem än

    #561092
    Tim Nygren wrote:
    EAA-X e svingoooo!! :up:
    Ingen EAA produkt som kommer i närheten!!

    Håller med dig Tim. Den var jäkligt god:up:
    Kom in idag istället Olle, för imorgon lördag.
    Blir denna istället för Bcaa nästa omgång.

    /Peter

    #561094
    loverius wrote:
    Body Science EAA och Viper-X är extremt goda och en underbar kombo pre-wo!!!
    loverius wrote:
    Body Science EAA och Viper-X med en säck malto, kommer räcka länge, och vara väldigt effektivt!!! En bra och väldigt god kombo!!!

    Sen kommer ett sådant uttalade:

    loverius wrote:
    Är det skillnad på EAA och EAA-X i smak? Vilken är godast? Har ej testat dem än[/b]

    Allvarligt loverius, det är okej att hissa eller dissa produkter som man har testat, men där sjönk du som en sten i mina ögon och jag blir faktiskt nästan förbannad när jag läser detta.

    Lite på samma spår som dr. Nick var inne på tidigare i tråden så skriver du lovord om BS EAA överallt, inget ont mot den kör med den själv bla, och hur god den är, hur bra den är.. osv. Ja superlativen är många, men främst vad det gäller smak. Sen nämner du att du inte ens har testat dem!!!??

    Okej att du gillar MM, det gör jag och många andra med, men du behöver inte överdriva. Tänk vad vilseledande information detta blir för många nybörjare (och det finns ett antal minst sagt) på detta forum. Man vill ha ett ärligt svar och inget annat!

    Nä jag blir besviken och förstår inte riktigt syftet? Det tråkiga blir att man helt enkelt får mer eller mindre bortse från dina inlägg, och det tycker jag är tråkigt då du brukar testa en del nytt vad jag vet. Men det här tycker jag är bara fel! Så ini helvete fel!

    #561096
    loverius wrote:
    Är det skillnad på EAA och EAA-X i smak? Vilken är godast? Har ej testat dem än

    EAA-X är godare.

    #561098
    kingen wrote:
    Sen kommer ett sådant uttalade:

    Allvarligt loverius, det är okej att hissa eller dissa produkter som man har testat, men där sjönk du som en sten i mina ögon och jag blir faktiskt nästan förbannad när jag läser detta.

    Lite på samma spår som dr. Nick var inne på tidigare i tråden så skriver du lovord om BS EAA överallt, inget ont mot den kör med den själv bla, och hur god den är, hur bra den är.. osv. Ja superlativen är många, men främst vad det gäller smak. Sen nämner du att du inte ens har testat dem!!!??

    Okej att du gillar MM, det gör jag och många andra med, men du behöver inte överdriva. Tänk vad vilseledande information detta blir för många nybörjare (och det finns ett antal minst sagt) på detta forum. Man vill ha ett ärligt svar och inget annat!

    Nä jag blir besviken och förstår inte riktigt syftet? Det tråkiga blir att man helt enkelt får mer eller mindre bortse från dina inlägg, och det tycker jag är tråkigt då du brukar testa en del nytt vad jag vet. Men det här tycker jag är bara fel! Så ini helvete fel!

    Det ska vara jag har ej testat den än…
    kan tyvärr inte editera felet

    men att du blir förbannad och gör påhopp av ett stavfel… :(

    #561099
    kingen wrote:
    Ja Amino Rush, Orange ska tilläggas, smakar ruskigt dåligt. Fan vet om den inte luktar än värre? Typ som sån tvål som finns i urinoarer, det var för första gången tufft att ta sig igenom en burk EAA. Aldrig mer den iaf! Överlägset sämst smak!

    Amino Rush har sedan några månader en ny arom och smakar 1000gr bättre.

    Dom nya batcherna har bäst före märkning under burken

    Kolozzeum EAA har överlägset godast smak.

    #561101

    Hur mycke sötningsmedel får man i varje portion av BS-Eaa?

    #561103

    Även om jag tillome tycker att esapro citrus är god är bs eaa ännu bättre riktigt god tillome.

    Men så är ju mina smaklökar ganska konstiga också, men tror inte du kommer bli besviken

    #561105
    Lars Fairing wrote:
    Amino Rush har sedan några månader en ny arom och smakar 1000gr bättre.

    Dom nya batcherna har bäst före märkning under burken

    Kolozzeum EAA har överlägset godast smak.

    Och det här kläcker du ur dig utan den minsta vetskap om hur BS EAA-X är i smaken.. :frust: hehe…
    Själv har jag inte testat kolozzeums EAA, men det kan säkert vara så att båda är väldigt goda i smaken.
    Vad ja däremot vet är att body Science EAA -X e SVIN GOOO!

    #561107
    Tim Nygren wrote:
    Och det här kläcker du ur dig utan den minsta vetskap om hur BS EAA-X är i smaken.. :frust: hehe…
    Själv har jag inte testat kolozzeums EAA, men det kan säkert vara så att båda är väldigt goda i smaken.
    Vad ja däremot vet är att body Science EAA -X e SVIN GOOO!

    Fast jag har smakat alla på (den svenska)marknaden förekommande EAA produkter.Det är lixom lite av mitt jobb eftersom att vi tillverkar åt ganska många företag idag (även utlänska) så måste jag ha koll på smaker och kvalitet

    Vissa produkter har jag smakat av innan dom ens har lanserats:D

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 224 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.