Body Science EAA

Home Forums Kosttillskott Body Science EAA

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 224 total)
  • Author
    Posts
  • #561109

    Vilket är jätte bra att du gör… Oxå testat Det mesta på svenska markanden…
    Men att säga att en produkt är ”godast” på markanden utan att testat alla till 100% som finns ute, är att tappa lite av trovärdighet enligt mig.
    Hade låtit så mycket bättre med ” av de EAA produkter jag testat hittills på markanden så tycket jag att …. är bäts i smak ”. :emo-thumb

    mvh Tim

    #561110
    Tim Nygren wrote:
    Vilket är jätte bra att du gör… Oxå testat Det mesta på svenska markanden…
    Men att säga att en produkt är ”godast” på markanden utan att testat alla till 100% som finns ute, är att tappa lite av trovärdighet enligt mig.
    Hade låtit så mycket bättre med ” av de EAA produkter jag testat hittills på markanden så tycket jag att …. är bäts i smak ”. :emo-thumb

    mvh Tim

    jag skrev väl att jag har testat ALLA på den svenska marknaden ? Både smak + analys. Lämnar detta nu:

    Förövrigt: trovärdighet………;)

    #561111
    Lars Fairing wrote:
    jag skrev väl att jag har testat ALLA på den svenska marknaden ? Både smak + analys. Lämnar detta nu:

    Förövrigt: trovärdighet………;)

    Konkurent analys..

    Lasse din lilla räv.
    Det är dock självklarhet att göra detta om man skall ha en bra produkt.
    Så inget ont i det.

    :pop:

    #561112
    Lars Fairing wrote:
    jag skrev väl att jag har testat ALLA på den svenska marknaden ? Både smak + analys. Lämnar detta nu:

    Förövrigt: trovärdighet………;)

    Hörru lyx-lasse, skall skicka dig en ON Vassive EA8 så skall du få smaka på hur proffsen smaksätter ;-)

    Vänl,,,
    Tobbe

    #561114

    Olle,Lasse o Tobbe

    En skopa av varje,, så är Mr O scenen när8)a

    #561116
    013 wrote:
    Olle,Lasse o Tobbe

    En skopa av varje,, så är Mr O scenen när8)a

    Klart att den är :whistle:

    #561118
    muskelbyggarn wrote:
    Hörru lyx-lasse, skall skicka dig en ON Vassive EA8 så skall du få smaka på hur proffsen smaksätter ;-)

    Vänl,,,
    Tobbe

    När det gäller protein är Optimum duktiga på smak.

    Men Vassive 8 går inte att jämföra med EAA-X den har inte samma aminosyreprofil, samt att den innehåller 20% kolhydrater.
    Och jag kan helt ärligt säga EAA-X är klart godare trots att den innehåller min 90% aktiva ämnen.
    Det är som vanligt ingen ide att skriva något som inte stämmer = dålig PR
    Alla som provar kommer självklart märka om det inte stämmer.

    Som sagt protein :up:
    Amino ok men inte bäst när det gäller Optimum.

    #561120

    Köpte nytta bs eaa igår, det smakade helt annorlunda från det jag köpte för 1½ månad sen. Har det gjorts några smakförändringar den senaste månaden? Denna var betydligt sötare, något jag inte alls gillade. Annars har jag en ide om att pulvret har delat sig och det söta har hamnat på toppen.

    #561122
    Aron wrote:
    Köpte nytta bs eaa igår, det smakade helt annorlunda från det jag köpte för 1½ månad sen. Har det gjorts några smakförändringar den senaste månaden? Denna var betydligt sötare, något jag inte alls gillade. Annars har jag en ide om att pulvret har delat sig och det söta har hamnat på toppen.

    Vår första produktion hade högre Aminosyrehalt än deklararat på etikettten.
    Vi tillsatte mer smak och aromer i nästa produktion för att göra produkten godare , det fanns utrymme för det och ändå hålla vad som utlovas på etiketten.

    Den respons vi fått från kunder är att produkten är godare.

    Om du misstänker att något är fel, så maila mig på [mailto:olle@mmsports.se]
    Så skickar jag en retursedel samt ersätter dig med en ny burk.

    Men den senaste produktionen är lite sötare och godare, du kanske atomatiskt trodde något var fel när smaken inte var som tidigare?

    #561125
    Olle Sparringsjö wrote:
    Men den senaste produktionen är lite sötare och godare, du kanske atomatiskt trodde något var fel när smaken inte var som tidigare?

    Är nog inge fel på produkten alls, för smaken var ju mer ”döljande” än tidigare – sen att jag inte gilla den lika mycket är en helt annan sak. Aja det är bara att äta på så vänjer man sig nog vid smaken så får vi se vad jag köper nästa gång. Tack för svar.

    #561126

    Min rekommendation är att köpa Body Science EAA-X istället.
    Body Science EAA är en av marknadens bästa men EAA-X slår allt.
    Jag tycker den fungerar bättre samt att den är riktigt god i smaken.
    EAA-X

    #561128
    Olle Sparringsjö wrote:
    Nu finns EAA-X till försäljning.
    Smaken är klart över förväntan.

    Det ska jag köpa nästa gång jag kommer in till dig :up:

    #561130
    r2d2r2d2 wrote:
    Det ska jag köpa nästa gång jag kommer in till dig :up:

    Kommer du till FF08 eller kommer du in tidigare.

    Maila mig innan du kommer, så hjälper jag dig personligen.

    #561132

    Ni får ett extra plus av mig för EAA-X Olle :)
    Jag har fått rejäl pump utav den…. aj lajk…
    Mycket bättre än både esa pro och den gamla bodyscience EAA.

    Rekomenderas starkt!:up:

    Och för er som är oroliga för smaken… den e ju inte god…men godare än esa pro… Men pga att den är så lättblandad så slinker det ju ner i halsen på en sekund liksom. Så man hinner inte känna så mkt smak :D

    #561134

    Tycker BS Eaa är godare än Eaa-x. Men har inte märkt av eaa-x något vid träning.

    En fråga som jag inte fått svar på, hur mycke sötningsmedel är det i BS Eaa per portion?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 224 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.