Body Science EAA

Home Forums Kosttillskott Body Science EAA

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 224 total)
  • Author
    Posts
  • #561219
    IYodaI wrote:
    Tjena,

    Undrar hur mycket aspartam det är i EAA-X? Har ju varit lite framåtebaks med det där ämnet. På MMSports hemsida står det bara att det innehåller aspartamaromer vad jag kan se.

    Enligt livsmedelsverket är dagligt intag max 40mg/kg kroppsvikt.

    Denna frågan gäller även Viper-X då.

    /Jody

    EAA-X 66mg per servering

    Viper-X 72mg per servering.

    Båda dessa produkter innehåller mindre sötning än en normal proteindrink.

    #561221
    dr Nick wrote:
    Hehe,förstår verkligen mindre nu vart du ville komma med detta?

    Protte drink,frukost,det spelar ingen roll,det som spelar roll är kalori intaget och hur många kalorier man förbrukar.
    Ser då inget fel med att dra en protte drink innan morgon cardion om man nu vill det.
    Sen är det ingen teori utan det är bevisat med studier att man inte bränner mer fett sett över 24h genom att göra cardio på morgonen på tom mage.

    Känns som en rätt onödig diskussion det här.
    God natt:)

    Precis det jag skriver ju, protte eller frukost före cardion spelar ingen roll. Det jag menar som var en teori är att man bränner mer fett genom att gå på morgon, och dom som förespråkar det säger emot sig själv när dom rekommenderar en drink före.

    MR Placebo wrote:
    +1

    De flesta knivendiskussionerna är onödiga, sen för övrigt Kniven, är det inte bra med en morgonpromenad/cardio i katabolt läge. Det borde du väl fatta?

    Så du tror att du bryter ner kroppen genom att gå ut och gå på morgon innan frukost?

    #561222

    Eaa-x = riktigt bra smak går inte att jämföra med esapro riktigt god eller iallafall helt okej :emo-thumb

    #561223

    Vi har kämpat ordentligt för att få till smaken
    Det handlar inte det minsta om att det är speciellt mycket aromer eller sötning i Body Science VIP eller Body Science EAA-X.

    Utan hur mycket tid man lagt på att hitta de absolut bästa sättet att smaksätta produkten.

    #561224
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag skall göra mitt bästa för att få fram den så fort som möjligt.

    Något nytt besked om leveransdatum? Ska lägga en beställning så fort den kommer.:up:

    #561226
    Pumping wrote:
    Något nytt besked om leveransdatum? Ska lägga en beställning så fort den kommer.:up:

    Jag hoppas den kommer i slutet av nästa vecka.

    #561228

    Testade Eaa-x idag och kan inte påstå att den smakade vidare bra. fick kämpa för att inte spy upp den.. hoppas den ger bättre resultat än den smakar

    #561230
    Mathew_06002 wrote:
    Testade Eaa-x idag och kan inte påstå att den smakade vidare bra. fick kämpa för att inte spy upp den.. hoppas den ger bättre resultat än den smakar

    För att vara en EAA produkt slår den alla med hästlängder i smak. Har du verkligen smakat på EAA tidigare?

    #561232
    Mathew_06002 wrote:
    Testade Eaa-x idag och kan inte påstå att den smakade vidare bra. fick kämpa för att inte spy upp den.. hoppas den ger bättre resultat än den smakar

    Köp en burk vanlig body science EEA och testa. Så smakar det vanliga EEAn, EEAxen är en dröm för mig. Men nu har jag vant mig, och EEAn smakar inte illa längre.

    #561234
    Dahlgren wrote:
    Köp en burk vanlig body science EEA och testa. Så smakar det vanliga EEAn, EEAxen är en dröm för mig. Men nu har jag vant mig, och EEAn smakar inte illa längre.

    Vad är EEA:D

    #561236

    Kan säga att det är den bästa EAA produkt jag testat någonsin, 5/5 thumbs up!

    #561238

    Köpte min första burk BS EAA idag, smaken var väl ingen höjdare och har inte kört några liknande produkter tidigare. Har någon testat att blanda i fun light med någon citrus liknande smak?

    #561240

    Hej!

    Körde min första dos av EAA-X idag.
    Tog en drink innan passet.

    Till min fråga:
    – Efter passet brukar jag ta en gainer. Ska jag ta både EAA-X och gainer eller kan/ska jag strunta i gainern?
    Att blanda gainer och EAA-X var dock riktigt äckligt…

    #561242
    Birken237 wrote:
    Hej!

    Körde min första dos av EAA-X idag.
    Tog en drink innan passet.

    Till min fråga:
    – Efter passet brukar jag ta en gainer. Ska jag ta både EAA-X och gainer eller kan/ska jag strunta i gainern?
    Att blanda gainer och EAA-X var dock riktigt äckligt…

    ge fan i att blanda skiten då så svårt e d med det. varför strunta i gainern? varför dricker du gainer? antagligen för att du vill ha kolhydrater efter träningen? vad består EAA-X av? tänk lite innan du frågar:emo-thumb

    #561244

    Gainern innehåller ju kolhydrater så den kan du fortsätta med. Själv har två shakers med mig till gymmet. Inte så besvärligt.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 224 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.