Butik i malmö som säljer kosttilskott osv.!

Home Forums Kosttillskott Butik i malmö som säljer kosttilskott osv.!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #545054

    Måste bara säga att jag inhandla lite whey-80 på gymgrossisten i malmö idag ;)

    #545055
    viippee wrote:
    Okej, ska kolla upp detta. Jag var på gymgrossisten förra veckan, jag tyckte butiken var väldigt liten och unken, dessutom så var det inte så bra ”hjälpare”!

    Benjamin är ärlig och försöker inte sälja på dig en massa skit som du inte behöver. Det är min definition av en bra hjälpare, men vill du ha någon slags charlatan som ställer kosttillskott på oförtjänt höga piedestal får du söka dig någon annanstans. Du kommer inte behöva leta länge heller.

    #545056

    benjamin, har du ett ungefärligt datum? :D. Erbjudanden är ju alltid bra :). man kan alltid hitta något nytt att pröva.

    #545057
    soccom83 wrote:
    benjamin, har du ett ungefärligt datum? :D. Erbjudanden är ju alltid bra :). man kan alltid hitta något nytt att pröva.

    Martin Berkhan, :emo-thumb tack

    Jag kommer att lägga upp mer info om den nya GG Butiken i Malmö när tiden är inne, det är väldigt svårt att fastställa en exakt datum.

    Mvh

    #545058
    Benjamin wrote:
    Tjena,

    Vi kommer att ta över lokalen bredvid vår, slå ut väggarna och total renovera. Det blir snyggt kan jag lova.
    Jag kommer att komma ut med mer info när den nya lokalen slå upp portrarna.
    På öppningen kommer det att vara en hel del bra erbjudande samt så kommer man få chansen att träffa många tävlande, kost gurun ”grandmaster”, Roger Svensson samt många fler.
    Men det får bli en överraskning ; ) det gäller att hålla ögonen öppna.

    Mvh

    Benji det glädjer mig att höra. Jebote, då måste man komma :up:

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.