Den mest prisvärda prestationshöjaren?

Home Forums Kosttillskott Den mest prisvärda prestationshöjaren?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 74 total)
  • Author
    Posts
  • #700895
    True Freak XXXL wrote:
    No-Shotgun ska väl va bland dom bästa också? Jag har inte testat den men har hört många som har sagt det.

    Jo no-shotgun är en mycket populär produkt här på forumet, men av det jag har läst här så innehåller no-shotgun GPA vilket gör den ganska ointressant för mig iaf. Se: *[http://forum.body.se/showthread.php?t=24139&highlight=no+shotgun&page=3]
    *[http://forum.body.se/showthread.php?t=20421&page=26]
    Kan dock hända att den nyaste versionen av shotgun inte innehåller GPA?

    Brutal FX som separat produkt kanske vore nåt ändå… Men eftersom återförsäljaren som säljer Rage för 339:- har så bra priser på övriga kosttillskott lutar det åt Rage ändå. Ska nämligen beställa en massa godsaker och då blir det totala priset lägre därifrån .

    #700896
    Jonte_89 wrote:
    Jo no-shotgun är en mycket populär produkt här på forumet, men av det jag har läst här så innehåller no-shotgun GPA vilket gör den ganska ointressant för mig iaf. Se: *[http://forum.body.se/showthread.php?t=24139&highlight=no+shotgun&page=3]
    *[http://forum.body.se/showthread.php?t=20421&page=26]
    Kan dock hända att den nyaste versionen av shotgun inte innehåller GPA?

    Brutal FX som separat produkt kanske vore nåt ändå… Men eftersom återförsäljaren som säljer Rage för 339:- har så bra priser på övriga kosttillskott lutar det åt Rage ändå. Ska nämligen beställa en massa godsaker och då blir det totala priset lägre därifrån .

    Det är flera som tar 339 för Rage. ;)

    #700897
    Henrik Eiselt wrote:
    Det är flera som tar 339 för Rage. ;)

    Oj ursäkta är lite trött :o.
    Det jag menade är att den webshop som har lägst pris på övriga kostillskott som jag ska inhandla inte är en återförsäljare av varken Viper x eller Brutal FX, men därimot av Rage. Så eftersom jag inte orkar dra på mig onödiga fraktkostnader kommer jag troligen att beställa allt därifrån.

    Edit: Såg nu att ni på gymvaruhuset bara tar 49kr i frakt så då blir faktiskt det totala priset för allt jag ska inhandla lite billigare om jag beställer en påse brutal fx från er och köper resten från den andra återförsäljaren :).
    Dessutom verkar ju det som om brutal fx är en bättre produkt än rage :). Eller vad säger ni som har provat båda?

    #700898
    Jonte_89 wrote:
    Oj ursäkta är lite trött :o.
    Det jag menade är att den webshop som har lägst pris på övriga kostillskott som jag ska inhandla inte är en återförsäljare av varken Viper x eller Brutal FX, men därimot av Rage. Så eftersom jag inte orkar dra på mig onödiga fraktkostnader kommer jag troligen att beställa allt därifrån.

    Edit: Såg nu att ni på gymvaruhuset bara tar 49kr i frakt så då blir faktiskt det totala priset för allt jag ska inhandla lite billigare om jag beställer en påse brutal fx från er och köper resten från den andra återförsäljaren :).
    Dessutom verkar ju det som om brutal fx är en bättre produkt än rage :). Eller vad säger ni som har provat båda?

    Japp, Brutal FX är bättre.:D O godare, dessutom.

    #700899

    Jag framhäver gärna våra svenska produkter före de amerikanska, så om du tar någon utav Rage, Brutal FX eller Viper-X så blir du inte besviken oavsett val, det är min åsikt. Trück är lite dyrare men en förbannat bra produkt måste jag säga. Dock är den väldigt svårdrucken och smakar riktigt riktigt dåligt (ny version med bätter smak är på g.) vilket troligen har gjort att man mer eller mindre har glömt bort denna.

    Om plånboken styr: Brutal FX
    I alla andra fall: Viper-X, Brutal FX eller Rage (vilken som).

    Av dessa så rankar jag Viper-X högst tätt tätt följd av Brutal FX. Rage är inte långt efter den heller. Personligen är jag mkt nöjd med alla tre, så det är mer eller mindre en smaksak!

    Lycka till med ditt val!

    #700900

    Tillägg om ni vill ha en pump produkt från Fairing och gillar rage, så tycker jag att ni ska kolla på NO produkten RAW.

    #700901
    Henrik Eiselt wrote:
    Det är flera som tar 339 för Rage. ;)

    Ja det är några som gör det :whistle:

    #700902
    patriknn wrote:
    japp, brutal fx är bättre.:d o godare, dessutom.

    +1

    #700903

    Nån som kan ge betyg på Brutal fx o gakick fx?? Beställde det alldeles nyss o hoppas jag gjort ett bra köp.

    #700904
    mr green1 wrote:
    Nån som kan ge betyg på Brutal fx o gakick fx?? Beställde det alldeles nyss o hoppas jag gjort ett bra köp.

    Finns några recensioner på optimalbody. Brutal är en bra produkt i sig men med Gakick blir det ännu bättre. Du kan börja med enbart Brutal någon vecka och sen lägga till Gakick så får du se hur mycker nytta det gör.

    #700905
    Henrik Eiselt wrote:
    Finns några recensioner på optimalbody. Brutal är en bra produkt i sig men med Gakick blir det ännu bättre. Du kan börja med enbart Brutal någon vecka och sen lägga till Gakick så får du se hur mycker nytta det gör.

    Får ju tyvärr inte läsa på optiamlbody för att jag inte är medlem (får väl kanske ta o bli det). Får hoppas det funkar bra. Har kört Massacra innan o va riktigt nöjd. Sen körde jag Rage utan koffein som jag inte va så jättenöjd med. Visst det stack o kliade men inget mera.

    #700906
    mr green1 wrote:
    Får ju tyvärr inte läsa på optiamlbody för att jag inte är medlem (får väl kanske ta o bli det). Får hoppas det funkar bra. Har kört Massacra innan o va riktigt nöjd. Sen körde jag Rage utan koffein som jag inte va så jättenöjd med. Visst det stack o kliade men inget mera.

    Du lär med största säkerhet få bra effekt. Se till att ta tillsammans/i samband med kolhydrter så är blir effekten oftast ännu bättre. :emo-thumb

    #700907

    Jag tycker Shotgun v3 är grymt bra men den innehåller ju GPA.
    Jag prövade naNo Vapor idag för första gången och jag hade en sjukt galen pump i slutet på passet så den ska bli kul att fortsätta med. naNo vapor har ingen GPA så vitt jag vet

    #700908

    Har kört ett par burkar med rage, o har nu övergott till raw upplever att jag fått mkt bättre kontakt med musklerna. Tycker även att jag fått mkt bättre pump. Men vill du ha med koffein så prova rage..

    #700909

    Utan tvekan Rage..
    Deltar även i Lasses utvärdering av NYA Rage och måste säga att jag tror Lasse överträffat sig själv :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.