Den mest prisvärda prestationshöjaren?

Home Forums Kosttillskott Den mest prisvärda prestationshöjaren?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 74 total)
  • Author
    Posts
  • #700910
    Henrik Eiselt wrote:
    Du lär med största säkerhet få bra effekt. Se till att ta tillsammans/i samband med kolhydrter så är blir effekten oftast ännu bättre. :emo-thumb

    Ska även enbart Brutal tas tillsammans med kolhydrater? Isf. hur mkt. kolhydrat? Väger 90 kg.

    #700911
    Anders Carlsson wrote:
    Utan tvekan Rage..
    Deltar även i Lasses utvärdering av NYA Rage och måste säga att jag tror Lasse överträffat sig själv :emo-thumb

    Kul.som det ser ut nu på den feedback vi har fått blir det nog produktion i början av 09 av den variant av RAGE som du utvärderar:D

    #700912
    Lars Fairing wrote:
    Kul.som det ser ut nu på den feedback vi har fått blir det nog produktion i början av 09 av den variant av RAGE som du utvärderar:D

    Jag väntar och väntar på min burk lasse, har du inte tid längre för sammarbetspartners? Är det kassavalvet som tar all tid nu mera månne?
    :D

    Vänl,,,
    Tobbe

    #700913
    muskelbyggarn wrote:
    Jag väntar och väntar på min burk lasse, har du inte tid längre för sammarbetspartners? Är det kassavalvet som tar all tid nu mera månne?
    :D

    Vänl,,,
    Tobbe

    he , he….. kom precis att tänka på att du inte hade fått din burk. Du har den i morgon men då måste du fan i mig träna oxå;)

    #700914

    Tyckte rage innan. Använder nu brutal.. funkar minst lika bra. Samma innehåll som rage -MCT

    #700915

    En djungel detta, har velat på en beställning i 3 dagar just nu. En webshop har en sak som är intressant och en annan webshop har något annat som är intressant. Vill inte sitta och beställa från olika då jag gärna slipper fraktkostnaden..

    Viper-X, Brutal-FX, Rage eller Raw. Funderar jag på just nu.. Alla 4 verkar ju funka helt okej.

    Dom som säljer brutal-fx har även lite andra grejer som jag finner intressant, men är det värt att köpa paketet där man också får gakick fx?

    #700916

    Jag köpte Raw från Fairing, den fungerade bra första gången, men andra gången så kände jag inte 1/100 del av samma effekt, något tips för att kick starta det igen?

    #700917
    herrdanne wrote:
    Jag köpte Raw från Fairing, den fungerade bra första gången, men andra gången så kände jag inte 1/100 del av samma effekt, något tips för att kick starta det igen?

    Japp, byt till ViperX eller Massacra:emo-thumb och kör på dessa
    istället om du vill ha bra effekt och hållbarhet!

    #700918

    Själv tyckte jag N.O.-xplode var helt okej, pump,tränings lust,energi. kan hittas för rätt bra pris, Men smaken var sämre, men tar man det med jucie helt ok.

    #700919

    Beställde Viper-x idag så återkommer med synpunkter och åsikter.

    #700920

    Första träningen med eaa-x o viper-x strax innan träningen, ända som hände var lite varma öron =P Som sagt ingen bedömning bara säger att mitt första intag på knappt 1 fylld skoppa viper-x inte gjorde så mkt, blir ökad dos och 30 min innan träningen, se om det hjälper. lite kul att det stog på burken att det var mkt ”potent” o man skulle känna av, blev lite nojjig o mesa till:o

    Intaget på tom mage, kan tilläggas

    #700921

    dubbel post

    #700922

    Prisvärdast? Fortfarande Brutal FX. 279 kr för 36 portioner är svårslaget. 249kr om man är student är ännu svårare att slå. Sen att det är en bra produkt gör inte saken sämre. Sen finns det många fler jag gillar men det gör de inte automatiskt till mest prisvärd.

    #700923

    konditionsträning brukar hjälpa … varför gå över ån efter vatten …

    #700924

    Kommer beställa eaa-x och viper-x jag också efter att ha fått tips ang dessa två produkter. Viper-x hade jag hört talas om innan men eaa-x blir ett impulsköp, skadar inte att testa :)

    Inte kört med preparat innan träning så det ska bli kul att se hur kroppen reagerar :D

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.