- This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › EAA Recovery
Köpte 2 burkar eaa recovery från Body Science för skoj skull att ta efter långa gympass. Har bara ett problem… det går ju inte att dricka!! Så in i helvete vidrig smak! Känns som om man köpt eaa från 90-talet, borde vara väldigt lätt att få en kohydrat-Eaa blandning att smaka gott.
Så skulle inte rekomendera det till nån som inte gillar Eaa med magsyre smak!! Nån mer som smakat? Vore intressant att veta om man fick en dålig batch eller liknande??
Kör på Scivation Xtend istället, som godis
Klenis
haha:) ja lite klen har man blivit eller bortskämd kanske? Kör med xtend också men ville bara ha nått som var färdigblandad med kolisar. Lite lat:
Xtend är grymt bra när det kommer till smaken, men med tanke på det låga BCAA-innehållet. så kör jag hellre nåt som smakar sågspån. Ju sämre det smakar, ju bättre är det brukar jag gå efter
Jag tycker EAA-Recoveryn från Bodyscience är hur god som helst smakar ju saft! haha jag har iaf kört med ”berry” smaken…
”-If it tastes good, spit it out!”
haha word, iaf i många fall.
Haha ja, det är ”snott” från en väldigt vis man
Scooby är hans namn, så jag tror du vet vem det är
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY