Gott proetein?

Home Forums Kosttillskott Gott proetein?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • #555152

    ON 100% Whey – personliga favoriter är Strawberry/Banana, Banana Creme Extreme Milk Chocolate.

    Gaspari – MyoFusion, Strawberry och Chocolate/Mint är helt klart 2 bästa smakerna av alla produkter jag provat genom åren.

    Vänl,,,
    Tobbe

    #555153

    Hm, jag visste inte att whey-80 fanns i blåbär ? :)

    #555154

    Body Science whey är god

    #555155

    BSN – Syntha-6, klart godaste proteindrinken. Innehåller dock lite mer kolhydrater, passar perfekt som mellanmål eller efter träning. Choklad Milkshake är klart favoriten! :)

    #555156
    Danne.v wrote:
    Body Science whey är god

    Någon speciell smak?

    #555157
    Flessa wrote:
    De har ”bara” Vanilj, choklad & Jordgubb.

    Om jag skulle rangordna dem skulle det bli (med den godaste först)

    1.Vanilj
    2.Jordgubb
    3.Choklad

    Okej, tack så mycket :)

    #555158

    Whey 80 mintchoklad är så god! smakar typ ”after eight” godis

    #555159
    Pierree wrote:
    BSN – Syntha-6, klart godaste proteindrinken. Innehåller dock lite mer kolhydrater, passar perfekt som mellanmål eller efter träning. Choklad Milkshake är klart favoriten! :)

    fina grejjor men det är väll inte direkt billigt:

    #555160
    Flessa wrote:
    No probs. Löser sig för övrigt jävligt bra. Inga klumpar eller något. Ett finare vassle får du nog leta länge för att hitta till samma pris.

    Underbart, ska lägga en beställning bara för det. Har haft problem med klumpar med tidigare produkter så tänkte prova detta :)

    #555161
    Lambii wrote:
    Underbart, ska lägga en beställning bara för det. Har haft problem med klumpar med tidigare produkter så tänkte prova detta :)

    Jag tycker nog Body Science whey 100% choklad är den godaste, sen kommer jordgubb och vanilj.

    Lite annan ordning än Flessa :D

    #555162

    Hahah, det får det bli en av varje istället så får vi se vem som hade rätt :)

    #555163

    body science whey 100% är riktigt god i smaken, har både jordgubb och choklad hemma, gott att blanda 50/50 i vatten:) testade self:s triple eller 3-phase nånting, blandprotein med kasein, äggprotein och vassle i smaken vanilj, rikitgt god faktiskt, provade bara med vatten, men klart godkänd! inte så farligt dyrt heller per kilo…
    nåt annat som är sjukt gott är naturellt vassle protein från body science eller great i pucko, smakar som pucko med grädde i typ, kanongott men blir ju mer som gainer

    #555164
    Flessa wrote:
    haha, :emo-thumb

    Om inte annat så kan du ju blanda ihop en ”egen” god smak ifall du inhandlar alla tre.

    Haha, det där lät inte för gott :emo-thumb

    #555165

    Just nu kör jag pepti whey med vaniljsmak. Faktiskt riktigt god med vatten, men man får passa sig för jag tröttnade på smaken ganska snabbt :/ Men de första drinkarna smakade för mig som vaniljmilkshake :) Har ett litet uppehåll på ett par dagar nu, och börjar känna mig lite sugen på den igen :)

    #555166
    x6rs wrote:
    body science whey 100% är riktigt god i smaken, har både jordgubb och choklad hemma, gott att blanda 50/50 i vatten:) testade self:s triple eller 3-phase nånting, blandprotein med kasein, äggprotein och vassle i smaken vanilj, rikitgt god faktiskt, provade bara med vatten, men klart godkänd! inte så farligt dyrt heller per kilo…
    nåt annat som är sjukt gott är naturellt vassle protein från body science eller great i pucko, smakar som pucko med grädde i typ, kanongott men blir ju mer som gainer

    Pucko och Body Science Whey 100% naturell låter väldigt gott.
    Blev allt lite nyfiken jag får köpa hem lite pucko och prova.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.