Hur mycket hjälper igentligen en pwo?

Home Forums Kosttillskott Hur mycket hjälper igentligen en pwo?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #425359

    Nå hur mycket hjälper igentligen en pwo:what:

    #63468
    #425360

    testa?

    #425361

    Svårt att säga då alla människor är olika, och olika har olika resistens till vissa produkter. Vissa svarar inte alls, och vissa anser att det är väldigt effektivt.

    Ingredienserna varierar ju i de olika märkena, men de flesta innehåller bla beta-alanin och l-arginin som ska ge bra ”tryck”. Och även ganska hög koffeindos.

    Sen är det väldigt mycket psykiskt.

    #425362

    Okey tack!

    Jag tänker inte testa då jag anser att en PWO känns ”Onaturlig” på något sätt.

    #425363
    ralle12 wrote:
    Okey tack!

    Jag tänker inte testa då jag anser att en PWO känns ”Onaturlig” på något sätt.

    Dock en väldigt bra spark i röven om man är seg och trött en dag:happy:

    #425364
    ralle12 wrote:
    Okey tack!

    Jag tänker inte testa då jag anser att en PWO känns ”Onaturlig” på något sätt.

    då borde du ju kolla kylskåpet, där borde du också hitta massa ”onaturliga” ingredienser i ditt livsmedel :|

    #425365

    Det är inte mer onaturligt än cola och sprit, och det antar jag att du dricker ;)
    Det är väl ofta höga halter av tex koffein om du har känsligt hjärta eller annan sjukdom men annars är det inget farligt. Testa och se!

    Enda gången man märker att det fungerar är när man inte intagit det på ett tag. Då har man att jämföra med.

    #425366

    Jag vet att det är lika onaturlig som vissa saker, men vet inet varför jag tycker pwo känns så onturlig. Käns som det gör att du klarar med än vad kroppen igentligen gör. Jag har lite bproblem med hjärtat har varit hos dockorn ett par ggr och mitt ekg visar lite över det normala, dem prata med hjärtspesialisten och så och drog slutsatsen eftersom jag styrketränar så växer mitt hjärta därav lite högre på ekgt. Men får nog komma tillbaks om ett år igen så skulle jag göra nytt ekg.

    #425367

    Då kan det va bra att ta det lugnt med PWOs :)

    #425368

    Jag själv tycker att det hjälper, brukar köra me No.xplode från BSN och det fungerar utmärkt för mig:)

    #425369
    ralle12 wrote:
    Jag vet att det är lika onaturlig som vissa saker, men vet inet varför jag tycker pwo känns så onturlig. Käns som det gör att du klarar med än vad kroppen igentligen gör. Jag har lite bproblem med hjärtat har varit hos dockorn ett par ggr och mitt ekg visar lite över det normala, dem prata med hjärtspesialisten och så och drog slutsatsen eftersom jag styrketränar så växer mitt hjärta därav lite högre på ekgt. Men får nog komma tillbaks om ett år igen så skulle jag göra nytt ekg.

    Att det ger övernaturlig prestationsförmåga är kraftigt överdrivet. En PWO på normaldag kan inte ens mäta sig med en dag efter en rejäl matladdning till exempel.

    Men med tanke på det du skriver i övrigt så är det nog klokt att ta det lugnt. Och angående naturligt/onaturligt håller jag också med, aspartam, fritt beta-alanin, kreatin i doser som du aldrig uppnår via mat, massa koffein, olika fria metaboliter etc. Inte kan någon anse det vara helt naturliga grejer även om det inte behöver vara skadligt.

    #425370

    Om man verkligen tror och vill att en P.W.O fungerar så gör den det.

    Första gången jag testade så trodde jag stenhårt på att jag skulle få en enorm kick. Jag var som en speedad LCD-knapprare på gymmet. Nu i efterhand inser jag att det bara var placebo. En rejäl lunch innan träningen på kvällen gör mer nytta än P.W.O för mig.

    #425371

    För mig är det stor skillnad på olika PWO:s. Jack3d är den första som jag tycker har gjort konkret skillnad. Jag inte bara känner mig piggare, jag orkar faktiskt lyfta mer och/eller tyngre.

    #425372

    För min egendel funkar dom perfekt, kommer ofta hem efter en tung dag på jobbet och får i min en drink med mycket upppiggnande medel,

    Sedan kan ju även välja olika PWO’s med olika innehåll och målgrupp.

    Cracker är min PWO just nu-

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.