Kolhydrater

Home Forums Kosttillskott Kolhydrater

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #469379
    Jompa wrote:
    WORD!

    Kanske dags för BODY att ställa om rodret på skutan med snart..

    BODY är ju knappast en tidning som skall få skit för någon enkelspårig syn på kost. Långt därifrån.

    Läs liknande tidningar för skidåkning, cykling, löpning etc. om du vill läsa inbitna kostsanningar. Men även där finns alltid undantag, Colting skriver ju i Runner’s World t.ex. och det är inga direkta pastaladdningar. Även Blossom Tainton tycker jag har en del kul kosttankar. Även om jag inte delar hennes syn på soja.

    #469380
    Jompa wrote:
    Nu är vi ju på BODY’s forum.. En tidning som borde ligga i framkant när det gäller en sån här sak.

    Ja den åsikten kan man ha och den har du all rätt till. Men glöm inte att det finns läsare som intresserar sig för både A och B. Att bli ett ”Bodybuildingens LCHF-magasin” över en natt lär inte locka fler läsare.

    Min poäng är den att exprimentviljan med olika dieter, framför allt lågkolhydrat, i mina ögon är större hos byggare än vissa andra idrotter. Fotboll är skräckexemplet som jag själv har bäst erfarenhet ifrån. Bananer, pasta och ohemula mängder vatten är väl ungefär vad de flesta ungdomstränarna känner till.

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.