Kombinera

Home Forums Kosttillskott Kombinera

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #570058
    Numeros wrote:
    Tänkte jag kanske kunde låna dena tråden istället för att öppna en egen. Någon som vet ifall Animal M stak och rage fungerar tillsammans?

    varför skulle de inte göra det?

    sen att animal M stak är en otroligt dyr skitprodukt är bara min personliga åsikt ;)

    #570059

    Dela gärna med dig utav dina egna erfarenheter ang Animal M stak :) Blev nyfiken nu när du säger att det är en skit produkt för jag har bara hört annat :D Rekommendera gärna andra liknande produkter som du själv har använt/använder.

    #570060
    Numeros wrote:
    Dela gärna med dig utav dina egna erfarenheter ang Animal M stak :) Blev nyfiken nu när du säger att det är en skit produkt för jag har bara hört annat :D Rekommendera gärna andra liknande produkter som du själv har använt/använder.

    har inte testat. jag kollar nämligen innehållet på alla kostillskott jag provar;)

    innehåller en hel del ingredienser som är värdelösa och en del som är verksamma men som kan köpas långt mycket billigare

    #570061

    Har du lust att rekommendera en eller flera preparat som man ska ta innan träning för att få den där extra knuffen + bätte tryck under passet? Jag som inte är kunnig inom kemi :)skulle jätte gärna ta emot råd från någon som kan.

    #570062
    Numeros wrote:
    Har du lust att rekommendera en eller flera preparat som man ska ta innan träning för att få den där extra knuffen + bätte tryck under passet? Jag som inte är kunnig inom kemi :)skulle jätte gärna ta emot råd från någon som kan.

    Skulle hålla mig till en PWO av typen Rage, viper x, brutal fx, RAW osv
    Viper x är min favorit helt klart!

    Viper x och bodyscience EAA-X
    Mer behöver man inte innan träning!

    Lägg till en gainer efter träningen och en bra kost så är du i hamn!

    #570063

    Hamnade runt 550:- för båda produkterna som du rekommendera dvs Viper X och Bodyscience EAA-X vilket blev 200:- billigare än det jag tänkt köpa. :D :D

    Kommer helt klart att testa dessa två som du rekommendera! Räknade även ut att dessa produkter håller längre :) Väldigt tacksam för rekommendationerna nu återstår bara att se resultaten från dem. :D

    Synd att man måste posta 20 inlägg för att kunna använda PM funktionen :(

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.