Lite råd tack

Home Forums Kosttillskott Lite råd tack

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #70138
    #514631

    trycker just nu i mig WNT Aminocaps (de var billiga) och dels 1 eller möjligen 2 shakes med Pure Whey Protein från Great earth, tar alltid en shake med Gainer de dagar jag tränar också (direkt medans jag tränar)
    och undrar alltså ifall ngn känner att de har förslag om fler saker jag ”bör” ta för att maximera resultaten !?
    Spelar det exempelvis ngn roll n’är man tar proteinet ?!

    #514632

    10 st alltså…det var ngra stycken…och 1 eller 2 proteinshakes räcker ?! eller blir det för lite med protein ?! får ju förhoppningsvis i mig lite protein via maten också…

    #514633

    eller så tar du bara en proteindrink innan passet istället för alla piller.

    #514634

    varför fastande…på burken står det med mat eller 4 vid sänggåendet…
    och hur är det med proteinshake, räcker det med en tror ni eller är två att föredra ?!

    #514635
    niklasnelson wrote:
    varför fastande…på burken står det med mat eller 4 vid sänggåendet…
    och hur är det med proteinshake, räcker det med en tror ni eller är två att föredra ?!

    Jävligt sammanfattat och förenklat; så har det med upptaget att göra, för att tillgodogöra sig den fulla mängden aminosyror så ska det intas på tom/fastande mage.

    #514636

    tackar för snabba svar, tas tacksamt emot…

    #514637

    En följdfråga…skall snart försöka skala bort lite överflödigt fett (”deffa”) som jag lagt på mig. Om jag fortsätter käka samma saker och tränar lika som jag gör nu. Fortsätter ta gainer de dagar jag tränar och lägger till ngt intervall pass och skalar bort lite matintag alla dagar jag inte tränar, verkar det vara bra ?!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.