Home › Forums › Kosttillskott › Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2011 at 07:16 #411717Anonym anvandareMember
Kan förstå att vissa av er är skeptiska då folk lätt överdriver tester av detta slag.
Jag har ingen som hellst anledning att spä på med superlativ. Jag gör det enbart för att hjälpa till att utvärdera produkten som Nanox själva säger är…En testobooster utöver det vanliga. Tycker även det är viktigt att veta vad man säljer till sina kunder, så jag är glad att jag kan utvärdera dem.
Har gjort ett urinprov – testosteronvärdestest innan och kommer ta ett till efter 8 veckor. Där kommer vi få det svart på vitt om det gör någon effekt på testosteronproduktionen.
På gymmet har den överträffat alla förväntningar så här långt!8 januari, 2011 at 21:24 #411718Anonym anvandareMemberWarrior wrote:det verkar vara en bra produktNog händer det grejer kan jag lova!
Kul när det kom förbi en kompis på gymmet idag…
-”Vad är det för grejer du säljer? Vaknar ju med värsta bången varje morgon nu. Försöker dra bort det men den kommer tebax direkt. Min fruga frågar vad det är för fel på mä…men fan va kul det är att träna nu. Jag går runt och ler på gymmet och allt är skitroligt.”
Så här långt har detta hänt mig…
1. Mycket starkare
2. Växer mer än jag någonsin gjort, speciellt armarna
3. Segare och mer uthållig
4. Piggare och gladare
4. Känner mig yngre både mentalt och i sinnet
5. Virilare och kåtare än på mycket länge 😮
6. Fräschare och spänstigare hud, speciellt runt ögonen
7. Inte lika trött i ögonen
8. Piggare på kvällarNu väntar jag bara på att min flint skall komma tillbaks så är detta rena mirakelkuren
9 januari, 2011 at 02:26 #411719Anonym anvandareMemberSer ut att vara en ganska grym mirakel produkt om man läser kommentarerna från dig. Vill inte dömma produkten på något sätt men kan det vara så att den innehåller lite olagliga preparat eftersom den gett så bra resultat på så kort tid?
9 januari, 2011 at 10:11 #411720Anonym anvandareMemberOttoman Muscle wrote:Ser ut att vara en ganska grym mirakel produkt om man läser kommentarerna från dig. Vill inte dömma produkten på något sätt men kan det vara så att den innehåller lite olagliga preparat eftersom den gett så bra resultat på så kort tid?Det får vi absolut inte hoppas och det är jag övertygad om att det inte är.
Det är väl en extremt bra blandning helt enkelt.Ytterligare 2 dagar har gått…
Dag 21-22: Vikt = 89,6kg (+0,, fett % = 13 (dag 1 = 13)
Vikten fruktansvärt stabil. Ett gott tecken då jag hela tiden blir starkare.
Får en otrolig adrenalinkick numera när jag kliver in på gymmet.9 januari, 2011 at 11:58 #411721Anonym anvandareMemberUndrar om tillverkaren la till spenat extrakt för att det gör Karl Alfred stark?
9 januari, 2011 at 13:09 #411722Anonym anvandareMemberMathias Dahlgren wrote:Nog händer det grejer kan jag lova!Kul när det kom förbi en kompis på gymmet idag…
-”Vad är det för grejer du säljer? Vaknar ju med värsta bången varje morgon nu. Försöker dra bort det men den kommer tebax direkt. Min fruga frågar vad det är för fel på mä…men fan va kul det är att träna nu. Jag går runt och ler på gymmet och allt är skitroligt.”
Så här långt har detta hänt mig…
1. Mycket starkare
2. Växer mer än jag någonsin gjort, speciellt armarna
3. Segare och mer uthållig
4. Piggare och gladare
4. Känner mig yngre både mentalt och i sinnet
5. Virilare och kåtare än på mycket länge 😮
6. Fräschare och spänstigare hud, speciellt runt ögonen
7. Inte lika trött i ögonen
8. Piggare på kvällarNu väntar jag bara på att min flint skall komma tillbaks så är detta rena mirakelkuren
Allt detta får jag av:
Ingefära
vitlök
lökkanel
rent kakaooch mycket skonsammare mot magen och hela kroppen utan biverkningar.
och inte minst helt naturligt…[/b]9 januari, 2011 at 17:36 #411723Anonym anvandareMemberPatArnold wrote:Undrar om tillverkaren la till spenat extrakt för att det gör Karl Alfred stark?Ligger nog något i det, haha:D
Spinach leave extract
Spinach leaves are a source of β-ecdyson, an
ecdysteroid having protein anabolic effect in men.
In a recent study consisting of 78 athletes, those
taking a combination of ecdysterone and protein
were tested against a placebo group. At the end
of 10 days, the supplement group experienced
a 6-7% lean mass gain and a 9-10% reduction in
body fat levels. Other studies have pointed to
ecdysterone’s ability to increase performance and
reduce fatigue.
Ecdysterone also has the ability to increase
testosterone production and so is the third
mechanism present in Androx-Q12 to improve
testosterone production. By doing so, ecdysterone
has the capability of improving overall sexual
function. In one clinical study, ecdysterone was
administered for 10 days, and after that time,
sexual function was improved in the ecdysterone
group.9 januari, 2011 at 17:52 #411724Anonym anvandareMemberPorja wrote:Allt detta får jag av:Ingefära
vitlök
lökkanel
och inte minst helt naturligt…[/b]Har varken problem med magen eller andra biverkningar. Dessutom luktar jag inte vitlök och ingefära.
Visst är det naturligt det du säger men vad är naturligt och inte naturligt av alla andra kosttillskott som du äter?
9 januari, 2011 at 21:08 #411725Anonym anvandareMemberMathias Dahlgren wrote:På vad? Triceps?Ptja, varför inte. Skulle varit roligt att se före/under/efter-bilder hursom.
10 januari, 2011 at 06:16 #411726Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Ptja, varför inte. Skulle varit roligt att se före/under/efter-bilder hursom.Skall se vad jag kan göra…
Triceps är nog den muskel som svarar bäst på mig.
Hade sån jävla muskelvärk igår!? 3 dagar efter tricepspasset och muskeln kändes som sten. Idag känns det lite bättre…men som sagt, det går att pressa sig ganska hårt i passen numera.Ytterligare 1 dag har gått…
Dag 23: Vikt = 89,6kg (+0,, fett % = 13 (dag 1 = 13)
Samma vikt idag igen. Vilodag idag. Åkte lite skridskor bara. Spänd i kroppen, speciellt i triceps.more to come…
10 januari, 2011 at 09:55 #411727Anonym anvandareMemberPorja wrote:Allt detta får jag av:Ingefära
vitlök
lökkanel
och inte minst helt naturligt…[/b]Jo men ska du ta dem mängder som det krävs för att alla dessa grejer ska funka till sin fulla rätt så mår nog inte din mage så bra iaf…
Dessutom så skrev Matthias inte nånstans att hans mage mår dåligt…
10 januari, 2011 at 15:14 #411728Anonym anvandareMemberOttoman Muscle wrote:Ser ut att vara en ganska grym mirakel produkt om man läser kommentarerna från dig. Vill inte dömma produkten på något sätt men kan det vara så att den innehåller lite olagliga preparat eftersom den gett så bra resultat på så kort tid?Det finns oberoende analysrapporter på produkten Androx Q-12 som visar att den inte innehåller några dopingämnen!
10 januari, 2011 at 16:05 #411729Anonym anvandareMemberFinns det någon oberoende rapport på om det ger något också?
10 januari, 2011 at 22:07 #411730Anonym anvandareMembersoccom83 wrote:Finns det någon oberoende rapport på om det ger något också?Jag är helt oberoende!
10 januari, 2011 at 23:08 #411731Anonym anvandareMemberhehe är du en rapport? trodde du var sponsrad av fitnesspolaren.se. Men vad jag menade var om det fanns någon vetenskaplig rapport om androx ökar testot nämnvärt.
måste onekligen säga att den verkar bra. men det är alltid så många som hypar produkter så man är ju alltid lite skeptisk . kört hårt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.