Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 122 total)
  • Author
    soccom83 wrote:
    hehe är du en rapport? =) trodde du var sponsrad av fitnesspolaren.se. Men vad jag menade var om det fanns någon vetenskaplig rapport om androx ökar testot nämnvärt. =)
    måste onekligen säga att den verkar bra. men det är alltid så många som hypar produkter så man är ju alltid lite skeptisk =). kört hårt!

Det är just det jag oberoende utvärderar. :happy:
    Jag har gjort ett testosterontest innan och kommer göra det efter 8 veckor igen. Då får vi det svart på vitt.

Klart man skall vara skeptisk, i denna bransch är det otroligt mycket hype, men jag kan svära på min mormors grav att allt jag skriver är konkret och 100 % sanning.

Ja, jag är sponsrad av Fitnesspolaren kan man säga, hehe. Jag är delägare i bolaget.;)
    Det är därför det är så kul och viktigt att få testa sina egna produkter så man vet vad man säljer.

Ytterligare 1 dag har gått…

Dag 23: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = 13 (dag 1 = 13)

Slutade på 5 reps på 55kg i biccurl Z-bar samt 5 reps på 90kg i stående rodd i själverglering/upptrappningset idag. Börjar bli riktigt stark nu, kul…
    Det jag märkte tydligt idag var att när man tror att man är helt slut i muskeln så segar man upp vikten ändå. Förut har det varit bom stopp.

En lite biverkning har jag märkt av nu i några dagar och det är en tendens till halsbränna. När jag tog en tablett 1 gång mellan måltider blev det mycket tydligare.
    Inget större problem dock då jag brukar ha lätt för halsbränna annars oxå.

more to come…

Denna produkt verkar intressant :) tycker det är mycket roligt när folk gör sådana test, kommer bli kul att se testo provet :D

Johannes Eshak wrote:
    Att företag hypar sina produkter är ingen hemlighet. Därför vi har en grupp om 4 oberoende personer som testar produkten och alla fyra har tagit ett testosteronvärdes test.

Du tolkar mitt inlägg på ett negativt sätt och får göra så. Men att påstå att Nanox är ett bluff företag är helt fel då jag anser att dem är ett av marknadens bättre märken gällande kvalité.

Och detta är en journal gällande ett sånt test som Matthias gör. Sen att du smutskastar företaget och produkten utan att ens ha testat nåt ur deras sortiment ger inte nån större trovärdighet.

Oberoende? Kallar du honom så, då ger det dig betydligt mindre trovärdighet.

KniveN wrote:
    Oberoende? Kallar du honom så, då ger det dig betydligt mindre trovärdighet.

Jasså? På samma sätt som dem andra tre är helt vanliga tränande privat personer. Skulle hans resultat visa sig helt olikt dem andras så är det nåt skumt…

Skulle det dessutom inte ge nåt så ryker hans trovärdighet när han säljer produkten. Så jag skulle nog säga tvärtom att det sätter min trovärdighet på större spel…

Oj då här händer det grejer…:|

Jag fortsätter köra på mitt test som vanligt. Det finns en uppsjö med folk som testat denna produkt nu som kan instämma i det jag säger. Där är alla helt oberoende om nu någon tycker att jag är beroende…

Dag 24: Vikt = 89,3kg (+0,8), fett % = 12 (dag 1 = 13)

Vikten tenderar att gå ned. Mätte mig med kaliper i morse och den visade 12%. Alltså en minskning av fettmassa på 1 % sen jag började.
    Vet inte om det beror på Androx men jag är noga med att äta minst lika mycket som jag gjorde innan.
    Fick även hem första testresultatet igår. Som väntat så var det negativt men testovärdet väntar jag med att presentera. Det gör jag i den sammanställda utvärderingen efter 8 veckor.

Lite segare och tröttare denna dag då jag sov dåligt i natt. Trött när jag kom till gymmet, och väldigt trött efter ett tufft benpass. Körde bla strikta och djupa knäböj – upptrappning och slutade på 6 set och 5reps på 140kg vilket är riktigt bra för min del.
    Dags att byta ut garderoben snart för jag växer mer än jag gjort på 4 år sen jag började…
    Fick köpa midjemått 36 på mina jeans nu, har legat på 32 or innan, synd då jag är smal i midjan. (Varför finns det inga jeans som passar välbyggda lår och smal midja?)

more to come…

Hittade denna!

Det stämmer ju ganska bra på vad jag upplevt hittills…

[http://www.testosteronbrist.se/scripts/pages/se/behandling/erfarenheter_av_behandling_hos_maen/index.php http://www.testosteronbrist.se]

Inlägg som inte hör direkt till denna testjournal avknoppad i egen tråd: [http://forum.body.se/showthread.php?t=142091]

Magnus Branzén wrote:
    Inlägg som inte hör direkt till denna testjournal avknoppad i egen tråd: [http://forum.body.se/showthread.php?t=142091]

Tack Magnus, tänkte precis be dig om nåt sånt haha

Men du va snabbare =)

kul att läsa seriösa loggar som följs upp :up:

Johannes Eshak wrote:
    Jasså? På samma sätt som dem andra tre är helt vanliga tränande privat personer. Skulle hans resultat visa sig helt olikt dem andras så är det nåt skumt…

Skulle det dessutom inte ge nåt så ryker hans trovärdighet när han säljer produkten. Så jag skulle nog säga tvärtom att det sätter min trovärdighet på större spel…

Andra personer har inget med saken att göra, har han vinstintresse i produkten så är han inte oberoende, hävdar du något annat så vet du inte innebörden av det.

KniveN wrote:
    Andra personer har inget med saken att göra, har han vinstintresse i produkten så är han inte oberoende, hävdar du något annat så vet du inte innebörden av det.

Men du kanske missade att det är medicinska tester inblandade i detta test. Hur är dem beroende??

Dag 25: Vikt = 89,2kg (+0,4), fett % = 12 (dag 1 = 13)

Vikten går nedåt…
    Trött idag. Inte lika alert som andra dagar. Sov dåligt i natt också. Kidsen som ligger tvärs över en, så man ligger och vajar på sängkanten.
    Nhää, inte optimalt!

Drog mig ändå till gymmet (finns inga dåliga dagar, man kör sitt bästa i alla väder).

Bänk idag vilket var spännande. Har ju lyckats öka vikten 2,5kg varje vecka sedan jag började och klarade det även denna vecka.
    Upptrappning med 3 reps slutade vid 6 set och 3 reps på 127,5kg. Nytt PB igen!
    Trodde aldrig jag skulle klarade idag men man har en segare styrka än tidigare.

Bänkpressutveckling så här långt med upptrappningsset…

1 vecka innan Androx-Q12 => 2½ reps på 115kg
    Dag 7 med Androx => 3 reps på 120kg = PB
    Dag 14 med Androx => 3 reps på 122,5kg = PB
    Dag 17 med Androx => 3 reps på 125kg = PB
    Dag 25 med Androx => 3 reps på 127,5kg = PB

more to come…

Johannes Eshak wrote:
    Men du kanske missade att det är medicinska tester inblandade i detta test. Hur är dem beroende??

Det har jag väl inte skrivit? Citera gärna när jag har skrivit det.

KniveN wrote:
    Det har jag väl inte skrivit? Citera gärna när jag har skrivit det.

Jag påstår att testet är ett sätt att bekräfta hans objektivitet och du säger emot.

Svårare än så är det inte.

Låt säga att efter avslutad kur så skulle hans värden höjts märkbart. Vart/vad är dina tvivel fokuserade på då?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.