Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #411792
    otursmannen wrote:
    kul med test =) , När tror du är ”lämpligaste” åldern att inta får 19åringar något för det ? eller är det 21 ?

    Hur är vaskuläriteten ? :D

    Vaskuläriteten, vart menar du? :)

    Vid normala fall brukar testosteronproduktion nå sin peak runt 25 års ålder, sen avtar den sakta med tiden. För män vid 40 års ålder så sjunker nivåerna med ca 1,2 % per år.

    Finns ingen anleding att inta testosteron om man är frisk och i unga år.
    Om du däremot misstänker att du har brist på det så borde du kontakta läkare.
    Symtomer kan vara minskad fysisk styrka, mental obalans liksom psykiska symtom, såsom depression, oro och koncentrationssvårigheter.

    [http://www.testosteronbrist.se/scripts/pages/se/testa_dig/har_du_testosteronbrist/index.php Testa dig här!]

    #411793
    Mathias Dahlgren wrote:
    Vaskuläriteten, vart menar du? :)

    Vid normala fall brukar testosteronproduktion nå sin peak runt 25 års ålder, sen avtar den sakta med tiden. För män vid 40 års ålder så sjunker nivåerna med ca 1,2 % per år.

    Finns ingen anleding att inta testosteron om man är frisk och i unga år.
    Om du däremot misstänker att du har brist på det så borde du kontakta läkare.
    Symtomer kan vara minskad fysisk styrka, mental obalans liksom psykiska symtom, såsom depression, oro och koncentrationssvårigheter.

    [http://www.testosteronbrist.se/scripts/pages/se/testa_dig/har_du_testosteronbrist/index.php Testa dig här!]

    Hehe jag tänkte mest på om du märkt skillnad med fler ådror nu när du intar androx eller om det är som vanligt med ådrorna ? *synligheten*

    Då har jag ingen testo-brist enligt testet :D

    #411794
    otursmannen wrote:
    Hehe jag tänkte mest på om du märkt skillnad med fler ådror nu när du intar androx eller om det är som vanligt med ådrorna ? *synligheten*

    Då har jag ingen testo-brist enligt testet :D

    Grattis!

    Jo, lite tydligare syns allt ådrorna, men den största orsaken tror jag är att jag fått större muskler och gått ned i fettmassa sen jag började.

    #411795

    Chattade med en jobbarkompis som har börjat med Androx…:D

    Häggqvist Joakim [09:13]:
    tjenare
    hur mår vi idag…?
    Dahlgren Mathias [09:14]:
    tjenna, jo bra tack!
    Häggqvist Joakim [09:14]:
    androx är ju helt cp
    Dahlgren Mathias [09:14]:
    du skulle vara här 6
    Häggqvist Joakim [09:14]:
    yeye… jag jobbade länge i fredags
    så det är lugnt
    Dahlgren Mathias [09:14]:
    androx. beskriv
    Häggqvist Joakim [09:15]:
    har kör nu lite mer än en vecka… gymmat 4 gånger sen jag började ta. vet inte om det är androx eller nanoproxil (eller båda!) men riktigt konstig och härlig känsla på gymmet
    orkar mkt LÄNGRE… vet inte om jag blivit starkare ännu… men jag orkar hålla ut
    30 min efter intag av nanoproxil, börjar jag darra i armar
    Dahlgren Mathias [09:16]:
    haha….klenis
    Häggqvist Joakim [09:16]:
    blir nästan lite nervo
    Dahlgren Mathias [09:16]:
    hur mycket kaffe dricker du på en dag?
    Häggqvist Joakim [09:17]:
    2-3 koppar kanske
    Dahlgren Mathias [09:17]:
    inte mer, det är däför. Dricker man mycket kaffe får man mindre effekt av det. Jag dricker dubbelt men kännar av lite ändå
    Häggqvist Joakim [09:18]:
    o den jävla bången man vaknar med
    helt cp
    Dahlgren Mathias [09:18]:
    haha, nu är hon nöjd hemma
    Häggqvist Joakim [09:18]:
    mer nöjd…hmhmhmhm
    Dahlgren Mathias [09:18]:
    hmhmhmhm

    #411796

    Hur gammal är du om man får fråga? Är lite nyfiken då det är en testobooster.

    #411797
    krisn wrote:
    Hur gammal är du om man får fråga? Är lite nyfiken då det är en testobooster.

    38 år

    #411798

    Jag har kört Androx Q12 i fyra dagar nu och jag har fått huvudvärk till och från på dagarna, ska man lägga av eller går det över!? Vill ju inte gå med huvudvärk hela ”kuren”.. Dricker rätt mycket vatten så det borde inte vara vätskebrist tycker jag.. Tacksam för svar! :)

    #411799
    Krulle wrote:
    Jag har kört Androx Q12 i fyra dagar nu och jag har fått huvudvärk till och från på dagarna, ska man lägga av eller går det över!? Vill ju inte gå med huvudvärk hela ”kuren”.. Dricker rätt mycket vatten så det borde inte vara vätskebrist tycker jag.. Tacksam för svar! :)

    Drick mycket, MYCKET vatten, det kommer nog gå över efter några dagar ;)

    #411800
    Warrior wrote:
    jag har också upplevt förr huvudvärk… mycket vatten innan läggdags…

    sist var det då jag börja med d-aspartic

    Det är en del tesboosters som verkar driva vatten…
    Tex DAA, JW, Androx, Body Science Testobooster mm.

    #411801

    Hjärnan bakom denna produkt Mr Johan Quintens på Nanox Nutriceuticals har 2 förklaringar till att en del får huvudvärk av produkten.

    1. Tas den på tom mage kan kroppen reagera på det relativt höga mineralinnehållet och om man glad i hågen dessutom tar ett väldoserat vitamin/mineraltillskott på morgonen tillsammans med denna kan huvudvärk bli resultatet. Vissa upplever även en vätskedrivande effekt av produkten det är ytterst viktigt att dricka mycket vatten när man använder Androx q-12.
    2. När kroppens hormoner ställer om sig reagerar vissa med ett ökat adrenalinpåslag och stress som kan resultera i en ihållande huvudvärk Detta är också sådant som är övergående.

    #411802

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 30: Vikt = 90,1kg (+1,3), fett % = 12 (dag 1 = 13)

    Vikten ner igen. Skoj det här med vikten hur den kan variera så från dag till dag.
    Trenden är ändå att den går sakta men säkert uppåt samtidigt som jag blir fastare i kroppen, syns framförallt på magen då vecket mellan navel bröst syns tydligare och även serratus börjar framträda. Själv måste jag gå ganska lågt i fettprocent för att mina magmuskler skall synas. :(

    Lång dag idag…
    På jobbet 06:00
    Träning 14:30
    Nytt jobb 16:00
    Hemma 21:30
    Jobbade hemma till 23:00

    Träning Axlar idag. Körde ett 10-12 reps pass och bara malde på. Mer energi på passen för varje dag som går tycker jag och man är mer uthållig i övningarna, dvs orkar sega upp de sista repsen som man tidigare inte klarade av pga ”smärta”.

    2st bieffekter jag och andra har fått av Nanox-Q12 så här långt…
    1. Huvudvärk. Detta går dock att minimera om man tänker på vad som står i mitt fg inlägg. Har känt av det en gång, men då hade jag glömt att ta tablett vid lunch så jag tog den på tom mage innan träning.
    2. Jag har fått halsbränna på senare dar. Jag är väldigt känslig och dricker en del kaffe så det kan vara en kombination.

    more to come…

    #411803

    När kroppens hormoner ställer om sig reagerar vissa med ett ökat adrenalinpåslag och stress som kan resultera i en ihållande huvudvärk Detta är också sådant som är övergående.

    Det är förmodligen en av anledningar till att vissa som har stressmage inte tål testoboosters.

    #411804
    Olle Sparringsjö wrote:
    När kroppens hormoner ställer om sig reagerar vissa med ett ökat adrenalinpåslag och stress som kan resultera i en ihållande huvudvärk Detta är också sådant som är övergående.

    Det är förmodligen en av anledningar till att vissa som har stressmage inte tål testoboosters.

    Kanske är där halsbrännan kommer ifrån?

    #411805
    Mathias Dahlgren wrote:
    Kanske är där halsbrännan kommer ifrån?

    Det stämmer nog ganska bra..

    #411806

    Ett alternativ till dem där 3 tabbarna morgon lunch och kväll är att ta två vid lunch och 1 på kvällen. Funkar lika bra…

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.