Mega Mass 2000 + Diabetes?

Home Forums Kosttillskott Mega Mass 2000 + Diabetes?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #554826

    Dock kan en gainer vara ett bra hjälpmedel till att bygga muskler(om intag endast sker efter träning), såvida individens behov mikronutrienter, energi (gainern inräknad), protein(gainern inräknad) och fett täcks av den ordinarie kosten.

    #554827
    malawiglenn wrote:
    ”tror gör man i kyrkan”

    Om man behöver man kalla folk för ”ärthjärna” så kanske det är dags att se över argumenten?

    Tror gör man i kyrkan? På detta forum vet man allt om allt, eller?

    Om jag är ett yxskaft så är du en ärthjärna.

    #554828

    Då sansar vi oss då ja!

    Jennern behöver se över sin ordarsenal och byta ut vissa ord om Jennern inte gillar att bli varnad. Övriga som känner blodtrycket öka bör ta ett varv runt huset i kylan innan ni skriver mera. OK?

    #554829

    Jag har diabetes och i början av min gymkarriär så drack jag gainer efter varje pass. Den innehöll 72g kolhydrater/portion och krävde nästan 10 enheter och då var det ändå direkt efter träningen. Till en vanlig måltid tog jag mellan 4-6 enheter. Jag skulle aldrig igen dricka gainer eftersom blodsockret åker vart det känner för ungefär. Jag tycker iställer du kan öka måltiderna över resten av dagen och nöja dig med en banan och en proteindrink efter träningen. Jag väger över 120kg idag, så det går att öka i vikt utan gainer ;)

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.