Mest effektiva fettförbrännings kosttillskottet?

Home Forums Kosttillskott Mest effektiva fettförbrännings kosttillskottet?

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #466949

    BS Fatburner innehåller yohimbine, eller är jag ute och cyklar olle?

    körde 2 burkar clenbutrx och den var riktig potent! så djäkla synd att den försvann…

    #466950
    Tommy Ivarsson wrote:
    Är det yohimbine HCL då?

    Även om den är nyköpt kan den innehålla läkemedlesklassade ingredienser, återförsäljarna säljer troligtvis slut sina lager och slänger knappast produkter bara för att en substans blivit läkemedelsklassad.

    Står Yohimbine hcl sen går den inte ut förrens om 2 år ingen aning om hur länge den håller i vanliga fall men 2 år men kan inte tänka mig att den är så gammal då ?

    #466951
    Lowgrein wrote:
    BS Fatburner innehåller yohimbine, eller är jag ute och cyklar olle?

    körde 2 burkar clenbutrx och den var riktig potent! så djäkla synd att den försvann…

    Det stämmer..

    Det är därför vi inte har några BS fatburner i lager, vi gjorde om formulan utan Yohimbe.

    Det blev lite strul i övergången men snart kommer den nya riktigt potenta BS Fatburner utan Yohimbe..

    Tror att vi släpper den om cirka 30dagar.

    #466952

    Någon som vet om det finns några produkter som innehåller någon alfa2 blockare som inte tagits bort från hyllorna än?

    #466953

    Hur mycket kan man räkna med att sådana här förbrännande kostillskott hjälper till kcal mässigt?
    Vi säger jag vill öka min förbrännning, ja men kaffe är ju bra säger dem.
    Dricker i mig 5koppar kaffe, tar rage innan träning + 2-300mg i koffeintabletter.
    100kcal? 150kcal? 50kcal?

    #466954

    Haha me2 :P

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.