Plasma-Jet

Home Forums Kosttillskott Plasma-Jet

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #700230

    Måste kolla upp det.

    Trevlig kväll alla kosttillskottsfreaks. :emo-thumb

    #700231

    Vi har precis fått in en ny leverans av både Plasma-Jet och Novedex. :up:

    #700232

    Vi har fått inn gode tilbakemld på Plasmajet.

    #700233

    Applied Nutriceuticals
    Controlled Labs
    Gaspari
    Millennium Sports Technologies
    USP Labs

    är några av företagen som är riktigt omtyckta i USA. Testad flertalet av deras produkter själv, och kan bara instämma. Vill se mer av dem i Sverige.

    #700234

    Provade plasma-jet idag. Fick rätt skön pump men det försvann sen efter 1-2 timmar igen =/. Men sen har jag väldigt svårt att hålla kvar min pump.

    #700235

    Skall du använda den under 30 dagar? Isf. skulle det vara riktigt roligt om du kunde göra en liten utvärdering från dag till dag och lägga upp det här. Läste en sådan på Bodybuilding.coms forum.

    unknown wrote:
    Provade plasma-jet idag. Fick rätt skön pump men det försvann sen efter 1-2 timmar igen =/. Men sen har jag väldigt svårt att hålla kvar min pump.
    #700236
    Nordberg wrote:
    Skall du använda den under 30 dagar? Isf. skulle det vara riktigt roligt om du kunde göra en liten utvärdering från dag till dag och lägga upp det här. Läste en sådan på Bodybuilding.coms forum.

    Jo jag ska använda det i 30 dagar ta det varannan dag. så ska prova det igen imorgon :).

    #700237
    Nordberg wrote:
    Skall du använda den under 30 dagar? Isf. skulle det vara riktigt roligt om du kunde göra en liten utvärdering från dag till dag och lägga upp det här. Läste en sådan på Bodybuilding.coms forum.

    Länk till det jag skrev ovan :emo-thumb.

    [http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=108654881]

    #700238
    zonecapone wrote:
    Väldigt omtyckta av folk jag pratat med i staterna. Gaspari är mycket rädd om sitt namn & ska tydligen satsa på kvalitets produkter.

    ZONE

    :)

    [http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2005/11/29/AR2005112901636_pf.html]

    #700239

    ”polydehydrogenated, polyhydroxylated halomethetioallocholane” antyder ju i varje fall att det är en steroid. ;)

    #700240

    Har du sålt mycket av Plasma-Jet?

    Henrik Eiselt wrote:
    ”polydehydrogenated, polyhydroxylated halomethetioallocholane” antyder ju i varje fall att det är en steroid. ;)
    #700241
    Nordberg wrote:
    Har du sålt mycket av Plasma-Jet?

    Nja inte speciellt mycket men det är ju en ganska ny grej och kostar en del.

    #700242

    Jag ska prova iaf. :).

    Henrik Eiselt wrote:
    Nja inte speciellt mycket men det är ju en ganska ny grej och kostar en del.
    #700243

    Fick ett prov och blev glatt överraskad:emo-thumb
    Grymt tryck och pump! Kombinerade den med lite extra aakg från Olimp.

    #700244

    Testat Plasma Jet. Riktigt värdelöst, iaf för mig. Gick tillbaka till White Flood, den funkar mycket bättre.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.