Plasma-Jet

Home Forums Kosttillskott Plasma-Jet

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #700245

    är denna produkt ok att använda om man dopingtestas?

    #700246
    setto wrote:
    är denna produkt ok att använda om man dopingtestas?

    Det ska inte vara något problem under förutsättning att innehållsförteckningen stämmer.

    #700247

    Nu finns den i en viss butikskedja också för er som är intresserade ;).

    #700248
    Nordberg wrote:
    Nu finns den i en viss butikskedja också för er som är intresserade ;).

    Får man fråga varför ”ni” inte tar in några produkter från ALRI?

    #700249

    Vet faktiskt inte, det är nätföretaget som sköter inköpen och valet av märken. Om du har något önskemål så kan jag alltid framföra det till dom :emo-thumb.

    Ha det.

    jsplit wrote:
    Får man fråga varför ”ni” inte tar in några produkter från ALRI?
    #700250
    Nordberg wrote:
    Vet faktiskt inte, det är nätföretaget som sköter inköpen och valet av märken. Om du har något önskemål så kan jag alltid framföra det till dom :emo-thumb.

    Ha det.

    Jag har själv inga speciella önskemål. Jag tänkte främst på att ALRI verkar vara ett mycket populärt fabrikat, speciellt med tanke på Jungle Warfare och Venom Hyperdrive 3.0.

    #700251
    zonecapone wrote:
    Väldigt omtyckta av folk jag pratat med i staterna. Gaspari är mycket rädd om sitt namn & ska tydligen satsa på kvalitets produkter.

    ZONE

    Superpump 250 är helt suvärent.
    Har provat Vapor från Muscletech. Bra men efter 2 veckor avtar effekten helt.

    :emo-thumb

    #700252
    AndreasP wrote:
    :)

    [http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2005/11/29/AR2005112901636_pf.html]

    Du vet att lagarna i det landet gör det möjligt att sälja vad som helst som kosttillskott, bara det är A) naturligt förekommande och B) inte tidigare klassats som läkemedel.

    Därför är det många företag som säljer en produkt, tills den blir påkommen och förbjuden. Dom gör inget olagligt, bara dom slutar tillverka dem när det har uppdagats.

    ;)

    #700253
    Galactic wrote:
    Testat Plasma Jet. Riktigt värdelöst, iaf för mig. Gick tillbaka till White Flood, den funkar mycket bättre.

    måste hålla med…hände inte ett skit…doserade som man skulle…drack mycket vatten tränade hårt…ingen extra pump ingenting…

    #700254
    Caddan wrote:
    Superpump 250 är helt suvärent.
    Har provat Vapor från Muscletech. Bra men efter 2 veckor avtar effekten helt.

    :emo-thumb

    superpump 250 är favvo ;)

    #700255

    Vi har alla Gasparis produkter både i butikerna samt på webben..
    Plasmajet är den bästa NO produkt jag någonsin kört.. Jag har provat alla!

    #700256
    Andreas Ottander wrote:
    Vi har alla Gasparis produkter både i butikerna samt på webben..

    Får man ens lov att göra sån här ”abstrakt reklam”?

    #700257

    Gymgrossisten har en hel del av Gasparis produkter.

    Plasma jet är utan tvekan den bästa ”no” produkt jag kört och även jag har prövat de flesta. Kör den tillsammans med 70g Vitargo cirka 1,5 timme innan träning, 30-45 min innan träning så kör jag Hot blood, Det är grejor det :-) Starkt rekomnderas.

    #700258

    köpte produkten för nån dag sen..ska köra igång me den imorrn..

    är det någon som testat köra den tre dagar i rad? ja måste nästan göra det för ja tränar mån tis ons fre lör…

    #700259
    goba wrote:
    köpte produkten för nån dag sen..ska köra igång me den imorrn..

    är det någon som testat köra den tre dagar i rad? ja måste nästan göra det för ja tränar mån tis ons fre lör…

    Kör den mån. ons fre då?
    /alkoliserad!natt!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.