Plasma-Jet

Home Forums Kosttillskott Plasma-Jet

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #700260
    Kebbie wrote:
    Kör den mån. ons fre då?
    /alkoliserad!natt!

    hehe men det står ju på förpackningen ”do not under any circumstances use the product more often than every other day”

    enligt min engelska betyder det att man inte ska använda produkten flera dagar i rad….

    #700261

    förresten testade produkten igår, sjukaste pumpen någonsin o grym styrkeökning!

    pumpen var riktigt gedigen, men ja fattar inte var styrkan kom ifrån… körde samma procedur på armpasset o höjde preacher curlsen med hantel från sexor på 15kg(förra lördagen) till djupa nior på 17,5kg igår… men övningen innan kändes ingen styrke ökning… sjukt iaf…

    #700262

    Jag kör den mån-fre och gjort det nu i cirka 4 veckor.

    #700263

    kör den var annan dag för att det håller i sig såpass länge i kroppen…sjukt bra produkt rekommenderas starkt.

    #700264

    kört en halv kur plasma snart o den är grym :devil:
    tillägas ska också att ja kör på viper x 30min innan o plasma 60min innan

    #700265

    plasma är grymt men fy faaan varje gång jag tard e spyr jag ju nästan 10st stora piller haha

    #700266

    första gången ja använde det var det riktigt bra, men de senaste gångerna har jag bara erhållit grym huvudvärk inget annat…lägger ner denna produkten.. och ja, jag har druckit jätte mycket vatten..

    #700267
    goba wrote:
    första gången ja använde det var det riktigt bra, men de senaste gångerna har jag bara erhållit grym huvudvärk inget annat…lägger ner denna produkten.. och ja, jag har druckit jätte mycket vatten..

    hur mycket har du kvar? tråkigt att du får huvudvärk de är ju en toppen produkt

    #700268
    Headhunter wrote:
    hur mycket har du kvar? tråkigt att du får huvudvärk de är ju en toppen produkt

    jag har en hel del kvar.. verkar som det inte är plasman… fick huvudvärk idag med utan att använda den! fan ja måste ta reda på vad som skär sig i min kropp.. det e riktigt drygt d börjar så fort jag börjar lyfta skrot, och ju mer jag tar i ju mer ont gör det i huvet och trycker på. finns det ingen hälso guru som vet vad det kan vara?

    #700269

    uppdatering, d verkar inte som ja fick huvudvärk av plasman, tror jag iaf.. kan använda den en gång i veckan iaf, till armar och då får jag ingen huvudvärk…

    #700270
    goba wrote:
    uppdatering, d verkar inte som ja fick huvudvärk av plasman, tror jag iaf.. kan använda den en gång i veckan iaf, till armar och då får jag ingen huvudvärk…

    låter bra ;) :devil:

    #700271
    goba wrote:
    första gången ja använde det var det riktigt bra, men de senaste gångerna har jag bara erhållit grym huvudvärk inget annat…lägger ner denna produkten.. och ja, jag har druckit jätte mycket vatten..

    Ibland kan vissa produkter ge dessa biverkningar för vissa personer.

    Plasma jet är ju designad för att ge mer pump och det passar inte alla.

    #700272

    fick sådan sjuuuukt pump igår i bröstet trodde brösten skulle ploppa ur haha and i LOVE it ;) :devil:

    #700273

    Är det samma dos för alla?? Ska även lilla jag som väger 55kg, ta en hel karta??
    Någon tjej här som provat kanske??

    #700274

    Många andra no-produkter är ju dosrelaterade till vikt så du borde nog kunna ta ngn mindre tycker man…

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.