PRIME – Muscle Pill

Home Forums Kosttillskott PRIME – Muscle Pill

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author
    Posts
  • #648127

    Är extremt kritisk till Prime men av nyfikenhet och brist på studier så är jag på dag 17 nu:|
    Har gjort pb i dips och knäböj under denna perioden men styrkan var på uppgång redan innan jag började med Prime så än är acne över bröstet det enda jag tillskriver Prime..

    #648128
    loverius wrote:
    men jag känner bra tryck i kroppen, ökad styrka redan.

    Vilken dosering kör du med?

    #648129
    Gurra162 wrote:
    Vilken dosering kör du med?

    det som står på förpackningen, 6 om dan, vila 2dgr i veckan

    #648130

    Loverius: Du är väl på typ 3e veckan nu, har du märkt av några positiva/negativa effekter än?

    #648131
    Gurra162 wrote:
    Loverius: Du är väl på typ 3e veckan nu, har du märkt av några positiva/negativa effekter än?

    2:a veckan, jag har märkt bättre återhämtning, mer fokus. Styrkan har ökat i de flesta övningar. Ökad libido, större sädestömningar.
    Det mest markanta var uthålligheten jag har när jag joggar. Slagit pb i det med, tidsmässigt. Känns som kroppen orkar hålla högre intensitet, eller att jag har ökad syreupptagning??! Stor skillnad jämfört med förr 2v sedan bara. Kan inte vara placebo. Jag joggar regelbundet.

    #648132
    loverius wrote:
    2:a veckan, jag har märkt bättre återhämtning, mer fokus. Styrkan har ökat i de flesta övningar. Ökad libido, större sädestömningar.
    Det mest markanta var uthålligheten jag har när jag joggar. Slagit pb i det med, tidsmässigt. Känns som kroppen orkar hålla högre intensitet, eller att jag har ökad syreupptagning??! Stor skillnad jämfört med förr 2v sedan bara. Kan inte vara placebo. Jag joggar regelbundet.

    Okej det låter riktigt bra! Fortfarande normaldos antar jag?

    Ska själv köpa 2 burkar så snart GVH får in :P

    Lycka till med träningen!

    #648133
    Gurra162 wrote:
    Okej det låter riktigt bra! Fortfarande normaldos antar jag?

    Ska själv köpa 2 burkar så snart GVH får in :P

    Lycka till med träningen!

    Ja normaldos, men nu var det slut på v.2 nästa v ska jag nog höja till 12 om dagen. För att se vad som händer. ;)

    #648134
    loverius wrote:
    Ja normaldos, men nu var det slut på v.2 nästa v ska jag nog höja till 12 om dagen. För att se vad som händer. ;)

    haha 12 om dagen låter ganska dyrt, bara o hoppas att det ger resultat då :emo-thumb

    #648135

    Jag är på dag 26 nu med 6 caps ed men har inte märkt av något som jag inte kan förklara med mitt kost och tränings upplägg förutom acne/prickar över bröstet.

    #648136

    Det är ju inte alla förunnat att få ett grymt tryck och rejäla styrkeökningar på några dagar.

    #648137

    Då har jag avbrutit Prime,recensionen är skriven.

    #648138
    dr Nick wrote:
    Jag är på dag 26 nu med 6 caps ed men har inte märkt av något som jag inte kan förklara med mitt kost och tränings upplägg förutom acne/prickar över bröstet.

    intressant, jag har inte förändrat kost, eller kör några andra extra tillskott jag inte kört tidigare, utan endast prime tillsatt i kosten, har förbättrat styrkan rejält…mycket mer än vad kreatin gör i skillnad.:emo-thumb

    #648139

    Jag tror ärligt talat inte ett dugg på Prime, klart jag har inte prövat den. Men jag tror det är placebo folk känner av, den senaste tiden har jag läst flera recensioner var de säger att Prime är skit.

    När vanlig tribulus kom ut kände folk av samma ökningar som av Prime, grymma ökningar. Men sen visade sig tribulus vara verkningslöst. Prime är tribulus ”släkting”.

    Vi får se vad flera oberoede studier säger med tiden:)

    #648140
    Tjoohej wrote:
    Jag tror ärligt talat inte ett dugg på Prime, klart jag har inte prövat den. Men jag tror det är placebo folk känner av, den senaste tiden har jag läst flera recensioner var de säger att Prime är skit.

    När vanlig tribulus kom ut kände folk av samma ökningar som av Prime, grymma ökningar. Men sen visade sig tribulus vara verkningslöst. Prime är tribulus ”släkting”.

    Vi får se vad flera oberoede studier säger med tiden:)

    tjoohej, placebo kan inte få mig att lyfta tyngre vikter… man är så stark man är…i bästa fall klarar jag nån rep till av placebo, men jag har ökat märkbart i de flesta övningar och är förvånad över resultaten…
    Men alla är olika…ex.vis kreatin nonresponders vs responders.

    ps. tribulus är inte ”verkningslöst”, den fyller ju några funktioner, att den inte bygger muskelmassa är dock sin sak..
    men att jämföra tribulus terrestris och aquaticus, är som att jämföra narkotisk-svamp med champinjoner… jäkligt stor skillnad.

    #648141
    loverius wrote:

    men att jämföra tribulus terrestris och aquaticus, är som att jämföra narkotisk-svamp med champinjoner… jäkligt stor skillnad.

    Jag funderar bara på hur du vet det? Är det någon öht som vet vad aquaticus egentligen gör i kroppen?

    Mvh

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.