PRIME – Muscle Pill

Home Forums Kosttillskott PRIME – Muscle Pill

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • Author
    Posts
  • #648142

    Bumpar denna tråd istället för att skapa en ny.

    Är de fler som provat denna och har åsikter om den? Funderar att antingen prova denna, JW eller 6-OXO. Vilken skulle ni valt?

    #648143
    greken wrote:
    Bumpar denna tråd istället för att skapa en ny.

    Är de fler som provat denna och har åsikter om den? Funderar att antingen prova denna, JW eller 6-OXO. Vilken skulle ni valt?

    Det är ju helt olika produkter alla tre..
    Har försökt börja på med Prime två gånger till efter att jag skrev min recension men varje gång har min migrän kickat igång så det blir ingen mer Prime för mig..

    #648144
    dr Nick wrote:
    Det är ju helt olika produkter alla tre..
    Har försökt börja på med Prime två gånger till efter att jag skrev min recension men varje gång har min migrän kickat igång så det blir ingen mer Prime för mig..

    Jo visst är de tre olika, men deras gemensamma syfte är väll att bygga mer muskelmassa, så vilket av dessa tre tror du gör det bäst?

    #648145
    greken wrote:
    Jo visst är de tre olika, men deras gemensamma syfte är väll att bygga mer muskelmassa, så vilket av dessa tre tror du gör det bäst?

    Inte 6-oxo iaf,det är ju en ai.

    Jw utan tvekan,en aas jämförd mot en ai och en tveksamt fungerande ört produkt.

    #648146
    greken wrote:
    Jo visst är de tre olika, men deras gemensamma syfte är väll att bygga mer muskelmassa, så vilket av dessa tre tror du gör det bäst?

    hormoner bygger ju bättre :p

    #648147
    loverius wrote:
    tjoohej, placebo kan inte få mig att lyfta tyngre vikter… Man är så stark man är…i bästa fall klarar jag nån rep till av placebo, men jag har ökat märkbart i de flesta övningar och är förvånad över resultaten…
    Men alla är olika…ex.vis kreatin nonresponders vs responders.

    Ps. Tribulus är inte ”verkningslöst”, den fyller ju några funktioner, att den inte bygger muskelmassa är dock sin sak..
    Men att jämföra tribulus terrestris och aquaticus, är som att jämföra narkotisk-svamp med champinjoner… Jäkligt stor skillnad.

    Bra sagt!

    #648148

    OK, tack så mycket grabbar. Blir att köra lite JW, vad rekommenderar ni för dos för en kille på 90-95 kg? Är de någon ide att köra ”pct” i form av 6-oxo kanske efter JW:n?

    #648149
    loverius wrote:
    man kan inte jämföra tribulus terrestis med aquaticus, som att jämföra champinjoner med flugsvamp.

    Hehe… vad grundar du det på. ;)

    Flugsvamp tillhör Amanitaceae-familjen och champinjoner tillhör Agaricaceae-familjen. Tribulus Terrestris och Aquaticus tillhör både samma familj och släkte. Med mina begränsade kunskaper inom taxonomi har svårt att tro att de är som att jämföra champinjoner och flugsvamp. :p

Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.