Ska man köra med kreatin?

Home Forums Kosttillskott Ska man köra med kreatin?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #70160
    #514940

    Vill börja med att det finns massa trådar om kreatin men nu vill jag ha svar på mina frågor:|

    Kan börja med att jag är 15 år och har tränat 1 år nu och 5-6 dagar i veckan.

    Kör bara med whey-80 o fast carbs. Men skulle vilja testa någon sorts prestations höjare , lutar åt något kreatin.

    Vilket kreatin rekommenderas? massacra eller Creatine Monohydrate har jag fastnat för. Vad är bäst ang min ålder?

    mvh eciffo:|

    #514941

    Malawiglenn, menar du då att jag ska köra den ett tag först? och att massacra har starkare effekt?

    Vad rekommenderar du själv?

    #514942

    Massacran är ingen kreatinprodukt, det är en PWO. Dvs en uppiggande produkt med div. stimprodukter och även kreatin.

    PWO kan vara skönt att inta om man känner sig lite trött men hade tänkt träna ändå för man vaknar onekligen till lite granna.

    Vet inte hur långt du kommit i din träningskarriär men om du nu tränat några år och tillväxten börjat stanna upp lite är kreatin en smidig produkt för att komma en bit till i sin träning. :)

    #514943
    Tommy Ivarsson wrote:
    Massacran är ingen kreatinprodukt, det är en PWO. Dvs en uppiggande produkt med div. stimprodukter och även kreatin.

    PWO kan vara skönt att inta om man känner sig lite trött men hade tänkt träna ändå för man vaknar onekligen till lite granna.

    Vet inte hur långt du kommit i din träningskarriär men om du nu tränat några år och tillväxten börjat stanna upp lite är kreatin en smidig produkt för att komma en bit till i sin träning. :)

    Hur är det med Fierce från San Nutrition, räknas det som kreatin?

    #514944
    crille82sthlm wrote:
    Hur är det med Fierce från San Nutrition, räknas det som kreatin?

    Nej, det är också pwo.
    Börja med helt vanligt kreatin. Sedan kan du lägga till en prw om du känner för.

    De flesta Pwo har kreatin i i sig men det räcker inte för det mesta.

    Hälsningar
    Peter Singer

    #514945

    Framförallt låter det som ett mycket dyrare alternativ om det är kreatinet man vill åt.

    #514946

    Tack för svaren, ja provar med de billigaste ja kan hitta om de ger någon effekt.

    #514947
    Peter Singer wrote:
    Nej, det är också pwo.
    Börja med helt vanligt kreatin. Sedan kan du lägga till en prw om du känner för.

    De flesta Pwo har kreatin i i sig men det räcker inte för det mesta.

    Hälsningar
    Peter Singer

    Okej, jag kör med det idag så då kanske jag ska lägga till Kreatin också… Är uppe i ganska mycket olika pulver då… Känner någon till hur det är att blanda San Nutritions Fierce och samma företags BCAA Pro 5000? Fierce innehåller en del BCAA som jag förstår det, blir det kaka på kaka?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.