Testobooster

Home Forums Kosttillskott Testobooster

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hejsan allihoa!! :D

Har funderat lite angående testoboosters. Min fråga är ifall man skulle kunna överdosera en testobooster så att den blir olaglig? En del steroider gör ju så att testosteronnivån höjs och steroider är ju dopingklassat här i vårt underbara land:

Tacksam för svar. PEACE8)

Nej.

Dom funkar nämligen inte.

Men om man överdoserar den så borde man väl få en ordentlig skjuts eller?:O

Nej, det fungerar inte så. Även om det hade varit möjligt så hade det kostat så pass mycket så då hade du kunnat ta ”riktiga” grejer. Testoboost gav mig inget när jag var ung, nu på äldre dagar 40+ så märker man en så pass liten skillnad så att det är svårt att avgöra om det verkligen är testoboostern eller om det är jag som inbillar mig att det händer något. Så marginellt är det. Sen är alal olika, finns säkert någon som reagerar bra på testoboostern, men även då rör det sig om en väldigt liten effekt.

Jag har också lite svårt att tro på dessa testoboosters som finns överallt på nätet. Men ska man köpa en så rekommenderar jag en som enbart består av örter och inget annat. Finns en som jag tagit dagligen i flera månader nu och inte bara för träningens skull utan för mitt besvär med gikt. Blev tipsad av detta hälsote som även är en testo booster och som ni kan läsa mer om på MaxiElit. Detta hälsote heter Hyacinth Water och har inte bara hjälp mig med gikten som nu är helt borta. Då ska ni veta att jag har haft besvär i många år trotts medicin. Redan efter några veckor var mitt besvär borta MEN tror även att det hjälpt till i styrketräningen också. Jag är snart 31 år och kanske behöver lite testo nu när man kommer upp i åldern. I alla fall så har jag märkt av en styrkeökning sedan jag börjat med Hyaciinth Water som enbart är naturliga örter som blandats enligt antika recept ifrån Grekland. Den innehåller örter som basilika, lind, rosmarin och ingefära.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.