Vilka muskelöknings tillskott använder ni?

Home Forums Kosttillskott Vilka muskelöknings tillskott använder ni?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 51 total)
  • Author
    Posts
  • #680090
    Undertaker wrote:
    Massacra är nog ett av dom som funkat bäst för mej!

    japp kan bara hålla med bra smak o fokus .men testa hot blood bra grejer det med o jävligt billigt

    #680091

    Thermo speed extreme (fettförbränning)
    Kre-alkalyn kapslar före träning
    dxb pure whey proteinpulver efter träning

    #680092

    EAA samt Vassle/Kasein.

    #680093

    Whey 80 , Gainer Pro , Animal M Stack , Rapid Creatine , Endurance , Jungle Warfare

    #680094
    Starsky wrote:
    Jag använder följande: Viper-X, BS Whey 100%, IsoKool, Xtend Watermelon, Primaforce Betaalanine, BetaDrain och ett kreatin som jag köpte från USA – Max Kre-Alkalyn. Det sistnämnda tar jag endast under vilodagarna. Senare när Viper-X tar slut, då har jag SAN V12 Magnum och Olimp Massacra att välja bland. Ska börja först på SAN:s produkt tänkte jag, å spara den bästa till sist ;)

    Kör du Kre alkalyn på vilodagar? :

    #680095
    Starsky wrote:
    Jag använder följande: Viper-X, BS Whey 100%, IsoKool, Xtend Watermelon, Primaforce Betaalanine, BetaDrain och ett kreatin som jag köpte från USA – Max Kre-Alkalyn. Det sistnämnda tar jag endast under vilodagarna. Senare när Viper-X tar slut, då har jag SAN V12 Magnum och Olimp Massacra att välja bland.

    Räcker verkligen det där?

    #680096

    EAA, Vitargo innan och efter träning, kasein innan sänggående, glutamin.

    #680097

    Whey-80 i samband med träning och ibland innan sänggående. (Har inget kaseinprotein).

    #680098

    M stake är skit!

    #680099

    är det någon som har testat full blow extreme och kre alkalyn ihop?

    #680100

    Vad tror ni på att köra massacra, jungle warfare och maximuscle cyklone före träning sen efter köra lite maximuscle cyklone och gainer?

    #680101
    jonte85 wrote:
    Vad tror ni på att köra massacra, jungle warfare och maximuscle cyklone före träning sen efter köra lite maximuscle cyklone och gainer?

    Dyrt! Men har man pengar är det säkert en bra kombination.
    Men du ska ta cykolne på morgonen och massacra före träning sedan tar du cyklone igen efter träningen igen

    #680102

    Jag kör förtillfället, Gainer pro, kreatin och no-explode. det känns som en mycket bra blandning för mig =)

    #680103

    Jungle warfare!!!!! Power!!!!!

    BS Whey100 + BS Malto+ BS EAA-X

    #680104

    provar med kreatin och eaa blandat med kolhydratpulver.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.